Geforce 2 mx400 hangt...

Status
Niet open voor verdere reacties.

Konijn2004

Gebruiker
Lid geworden
4 jun 2004
Hey ik heb hier op deze slechte comp normaal een of andere Viper 32mb videokaart. Maar nu had mijn vader nog een oude Geforce 2 Fx400 64 mb dus d8 ik hem maar ff in te bouwen.
Dit had ik dus gedaan. Maar wat blijkt? Altijd als ik een spel opstart gaat hij na zeg maar 10 seconden hangen en moet ik mijn computer resetten.
Tja..Waar kan dit aan liggen?:rolleyes:

Heb je wel nieuwe drivers geinstalleerd voor deze kaart ?
Wat voor kaart is het exact ? Merk/type (of fcc code)

Ik heb net nog een spel ermee geprobeerd, Tactical Ops, deze werkte wel op de resolutie 800x600.
Maar toen ik hem op een hogere resolutie zette (1152 x 864 ofzoiets...) hing hij weer eens. Het kan toeval zijn maar ik denk het niet:confused:

Geplaatst door Konijn2004
Ik heb net nog een spel ermee geprobeerd, Tactical Ops, deze werkte wel op de resolutie 800x600.
Maar toen ik hem op een hogere resolutie zette (1152 x 864 ofzoiets...) hing hij weer eens. Het kan toeval zijn maar ik denk het niet:confused:

ik heb zelf een geforce 2 MX 400 gehad en volgens my is die resolutie wel een beetje aan de hoge kant, nu ken ik dat spel niet en weet ik dus ook niet wat die nodig heeft.

als je dit nog niet hebt gedaan is het een aanrader om de oude drivers van de viper kaart te verwijderen.

Instaleer daarna drivers van http://www.nvidia.com/content/drivers/drivers.asp

let erop dat je de drivers voor de geforce sereies instaleert en niet iets anders :D
dus graphics drivers>geforce and tnt2 en dan je besturings systeem.

mvg

db

Geplaatst door dirtbag

ik heb zelf een geforce 2 MX 400 gehad en volgens my is die resolutie wel een beetje aan de hoge kant, nu ken ik dat spel niet en weet ik dus ook niet wat die nodig heeft.

als je dit nog niet hebt gedaan is het een aanrader om de oude drivers van de viper kaart te verwijderen.

Instaleer daarna drivers van http://www.nvidia.com/content/drivers/drivers.asp

let erop dat je de drivers voor de geforce sereies instaleert en niet iets anders :D
dus graphics drivers>geforce and tnt2 en dan je besturings systeem.

mvg

db

De Viper kaart drivers staan er niet eens op want ik heb gewoon windows XP, maar ik download die Nvidia drivers toch wel ff.

Any, bij Half Life blijft ie ook hangen op resolutie 800 x 600, en verder liep hij bij Tactical Ops eerst goed op die 1024 x 864 resolutie. Maar na 10 seconden hing die :(

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan