geforce 4 mx 64mb ddr

Status
Niet open voor verdere reacties.

joshermsen2000

Gebruiker
Lid geworden
17 mrt 2001
ik heb een geforce 4 kaart met 64 mb ddr geheugen.
ik heb het spel battlefield geinstalleerd en als ik alles op zijn hoogst zet gaat die stotteren en dat vind ik heel raar want ik ken iemand met een geforce 2 32 mb SDRam en daarbij stottert die niet dus ik vind dit heel raar.hoe kan dit?????

Omdat je computer over het algemeen misschien minder snel is, of omdat je minder geheugen hebt.

Btw een GF 4 MX is vergelijkbaar met de GF 2 pro/ultra

Vaak werkt het al als je je resolutie een tikje lager zet. Voor een 17" monitor is een resolutie van 1024x768 standaard, als dat niet goed werkt, zet je deze gewoon op 800x600....

even ter vergelijking om aan te geven dat we niet zoveel met deze informatie kunnen

Ik heb een auto met een 3 liter motor, een vriend van mij heeft er eentje met een 1.8, ondanks dat mijn motor zwaarder is gaat mijn vriend zn auto harder

ik bedoel, dit kan aan tienduizend dingen liggen

als jij een vrachtwagen hebt en hij een lotus....

dus....wat zijn de specs van die pc van die vriend van je, heeft in inderdaad ook een 17" scherm?. Heb jij megaveel programma's openstaan en hij niet

ligt het stotteren wel aan de videokaart, of staat jouw pc constant te defragmenteren omdat dat in taakbeheer staat

no offense verder, maar probeer je probleem iets duidelijker neer te zetten

Laatst bewerkt:
ik zal wat specs geven
17 inch monitor
amd 2100 xp
20 gb 5400 rpm hd
512 mb ram
ik heb bijna geen programma's aanstaan
die pc van hem is:
17 inch mon
intel pentium 3 800 mhz
20 gb 5400 rpm
128 mb ram

Btw een GF 4 MX is vergelijkbaar met de GF 2 pro/ultra

GF 4 MX is toch trager dan een GF 2 MX? Maar goed :confused:

Heb je de nieuwste Detonator en Direct X al geprobeerd?

kijk daar hebben we wat aan

okeej, die vriend, speelt die ook met alles hoog. als ie dat ook doet dat moet je maar even vertellen hoe dat doet want mijn systeem is ff vlotter dan die van hem en bf loop nie echt lekker

Heb je de nieuwste Detonator en Direct X al geprobeerd?

ja die heb ik allebij al geprobeerd.misschien zijn de instellingen fout bij die adaptor.
maar wel slecht dat de geforce 2 pro beter is.
heb ik dus weer een flutkaart gekocht :S.

In principe niet veel mis met je kaartje bf zou gewoon wel goed moeten draaien.

zou lekker je kaartje houden op het moment

gewoon settings ietsje lager

Zet je geluid eens op 22khz ipv 44 khz scheelt een heeeeele berg (had het ook met vrijwel dezelfde specs pc)

succes

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan