Geforce 4 TI 4200 with AGP8X

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ghilezz

Gebruiker
Lid geworden
11 jan 2006
Berichten
27
Ik heb een Geforce 4 TI 4200 with AGP8X, maar ik kan een Geforce FX5200 krijgen. Is dat de moeite waard of is deze niet veel beter dan de Geforce 4??
 
Wat je kan krijgen moet je nemen!!!!
 
Ik denk niet dat je veel verschil zult zien.
Die Ti4200 is een prima kaartje hoor.
 
ik kan die Geforce FX5200 voor 10 euro krijgen.

ik heb redelijk tevreden over de Feforce 4 TI 4200, maar sommige grotere spellen zien er niet echt op hun mooist uit met deze kaart. Heeft er iemand ervaring met de FX 5200?? Iemand die weet of grote spellen daarop wel heel mooi zijn??
 
Dat is niet duur!!!
De vraag is wel of je pc die kaart ondersteund?
Vraag aan je vriend of je die even mag testen?
Zorg er wel voor dat ge ook de drivers meekrijgt.
 
Ghilezz zei:
ik kan die Geforce FX5200 voor 10 euro krijgen.

ik heb redelijk tevreden over de Feforce 4 TI 4200, maar sommige grotere spellen zien er niet echt op hun mooist uit met deze kaart. Heeft er iemand ervaring met de FX 5200?? Iemand die weet of grote spellen daarop wel heel mooi zijn??

Grote spellen zoals?
Verwacht geen wonderen van deze kaart...
 
EmAaErkA zei:
Grote spellen zoals?
Verwacht geen wonderen van deze kaart...

Ik zou The Elder Scrolls IV: Oblivion graag willen hebben. Het eist heel veel van je computer. Mijn videokaart (Geforce 4 TI 4200) staat niet in de lijst met 'supported video chipsets' bij de system requirements' van het spel. De Geforce FX 5200 staat daar echter wel bij, dus daarom vroeg ik me af of hij echt veel beter is dan de Geforce 4
 
Nogmaals, hij is echt niet veel beter dan die Ti4200 en vergeet niet dat die FX5200 nu €18 kost in de winkel. Nieuw dus.
 
A.J. zei:
Nogmaals, hij is echt niet veel beter dan die Ti4200 en vergeet niet dat die FX5200 nu €18 kost in de winkel. Nieuw dus.

ok ik kijk wel of hij goed is, het is wel gunstig dat hij in die lijst staan van dat spel
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan