GeForce 4 Ti werkt niet goed bij Full-Screen Youtube, CCG en andere games

Status
Niet open voor verdere reacties.

JannibaL

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
23 aug 2011
Berichten
2
Beste mensen,

Het heeft me nu al een hoop middagen gekost dus ik dacht ik plaats mijn vraag eens op een forum. Hier komen de specs en de situaties

Specs:
Nvidia GeForce4 Ti 4200
Driverversion op dit moment: 5.6.7.3 (Date 4/7/2004)

Probleem:
Youtube en andere stream progs zie je wel de player onder in beeld maar niet het video-materiaal. Bij bijv command n conquer werkt alles perfect en soepel, behalve dat je het landschap niet ziet, alles is zwart behalve de units en de gebouwen :( Bij TH Pro Skater wil hij helemaal niet eens opstarten zonder mij te melden waarom.

Ik las dat nieuwere driver sowieso niet goed werken voor een kaart die volgens mij uit ongeveer 2002 komt. Ook las ik op verschillende fora dat alle versies tot en met 45.23 goed zouden moeten functioneren en dat ging af en toe specifiek over het CCG-verhaal. En andere zweerden weer bij de nog oudere 29.42 driverversies.

Bij de 45.23 Nvidia drivers liep mijn pc wel veel beter, en de meeste spellen zien er ook beter uit. youtube-meuk werd ook veel sneller geladen. Maar zodra het full-screen moest liet hij gewoon helemaal niks zien en zodra bij spellen de 3D aangeslingerd wordt blijft het ook allemaal zwart :(
Dus ik probeerde die alleroudste Nvidia 29.42 driverversies deden het niet. Die vonden niet eens de videokaart want die zou bij installatie in een lijst moeten verschijnen :(

Heb XP nu eerst met system restore weer terug gezet op 5.6.7.3 omdat ik aanvankelijk dacht dat hij daar wel full screen stream op liet zien, maar dat doet hij nu ook niet meer (of deed dat al niet maar volgens mij wel).

In ieder geval, suggesties zijn welkom en alvast bedankt wanneer je hier een uitdaging in ziet :p Want volgens mij ben ik niet de enige. Heb wel meer opmerkingen op het web gezien van mensen die met een GeForce4 kaart hier tegen aan lopen...

Ik merk het wel, hoe dan ook iedereen veel plezier met alles!
Groet Jan
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan