geforce 440

Status
Niet open voor verdere reacties.

jan44

Gebruiker
Lid geworden
3 okt 2001
Hallo allemaal

Allereerst wil ik even zeggen dat ik echt geen verstand heb van die kaarten
Ik heb navraag gedaan welke kaart ik moet hebben voor mijn pc , wat de kaart die er in zat was erg laag of zo en ook de kleuren zijn erg donker
Dus ik heb me laten vertellen wat ik moest doen en ik krijg tehoren een andere videokaart er in doen
heb ik gedaan. de geforce 440
Maar ik merk er niks van dat er een andere kaart in zit de kleuren blijven donker
Heeft iemand een GOED antwoordt voor mij
wat ik kan doen .

Bedankt
Jan

zomaar een "spontane" 1e reactie ?

Je monitor is ouder dan 2 jaar en heeft veelal "licht" gestaan. De monitor is daardoor zodanig belast en versleten dat 'ie geen lichter scherm meer kan weergeven.

Kun je handmatig met de instelknopjes het scherm wel lichter krijgen ?

Als je antwoord daarop nee, is dan ben ik bang............

Daarnaast is het advies dat je kreeg m.b.t. de donkere kleuren en dus een nieuwe kaart moeten kopen m.i. grote "kul".

Ik neem aan dat je de juiste resolutie ( 32 bits en hertz )ingesteld hebt. Probeer eens de contrast en helderheid functie van je monitor. En installeer de laatste Detonater driver.

Ps. mijn monitor is 4 jr.oud en maakt overuren maar is nog perfect van kleur en helderheid.

Laatst bewerkt:
btw,

als je monitor nog geen 3 jaar oud is (en idd bijna overleden) en je hebt een Gateway2000 machine, dan heb je waarschijnlijk geluk, want de Koetjesboer verleende (bijna) standaard 3 jaar garantie op zijn totale systemen......

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan