GeForce 5600 vs 7600

Status
Niet open voor verdere reacties.

Caspar107

Meubilair
Lid geworden
2 dec 2001
Ik heb nu een MSI GeForce FX5600 256 MB kaart maar ik merk dat deze niet echt super is, nu heb ik een GeForce 7600 op het oog, ook met 256 MB ram, maar ik vraag me af of ik hier veel van ga merken met games?

Budget, nou ik heb een 7600 gezien van 98 tot 119 euro, lijkt me een mooie prijs als niet fanatieke gamer:D

Welke games dan zoal?
En ja het verschil merk je, het ligt niet alleen aan die 256Mb.

Oh diverse games, wat shooters, die kunnen het net aan met die 5600, wil graag iets vlotter.

Processor is trouwens een dual core 2,8, dus daar zal het ook niet aan liggen lijkt me

Je gaat dan zeker heel veel verschil zien,

Miss dese geforce 7600 GT http://www.alternate.nl/html/product/details.html?artno=JAXXNO&showTechData=true

99 € :)

gaat het Zeker doen, met een dual core processor, goede Samenstelling :thumb:

De FX Series is nooit goed geweest voor games, en ging met bija alle games traag, ervaring met een vriend :P

ow wacht ik zie nu dat je AGP 8x heb Srry

http://www.alternate.nl/html/productDetails.html?artno=JAGXNK

Dan die of

http://www.alternate.nl/html/productDetails.html?artno=JAGU46

Ik weet niet welke er sneller is nog niet gekeken , Naar de Shaders en de Geklokte Mhz kijken dan weet je welke sneller is :P

Laatst bewerkt:
heb nooit geen last gehad van de fx serie moet ik zegen
ik heb hier een 7600 xxx editie draai zeer goed.
ook met c&c 3 en stalker op de hoogste setting

Tis meer de Geheuge Kloksnelheid die het m doet ;) niet het aantal Mb's , ja ook de mb's want met 64 MB schiet het ook niet op, maar tusse 256 en 512, zul je niet veel verschil merken, tenzij de Kloksneheid veel hoger ligt, Dus 256 MB is bijv sneller op een Kloksnelheid van laten we zeggen 650 Mhz,

dan een 512 Bm kaart die op 400 is geklokt :^P

Lastige keuze, heb ergens een test gevonden, blijkt dat beide kaarten niet veel verschillen met elkaar, de test was trouwens met een 256 MB kaart........ ik ga er over denken, bedankt allemaal

ok rickyy maar die ati readon x1650 pro 512MB is wel beter als die XFX 7600 GS want die heeft maar 533 MHZ en niet 1066 ! alternate heeft er een foutje in gemaakt !

Ik Zeg toch niet dat de Geforce 6800 GS betr Is dat heb ik nooit Gezecht en das ook niet, zo
Ik zij alleen maar dat 256 MB sneller kan zijn dan 512 :confused:

Daarmee bedoel ik niet dat de 6800 GS betr is, de ATI 1650 Is bter

Ik Zeg toch niet dat de Geforce 6800 GS betr Is dat heb ik nooit Gezecht en das ook niet, zo
Ik zij alleen maar dat 256 MB sneller kan zijn dan 512 :confused:

Daarmee bedoel ik niet dat de 6800 GS betr is, de ATI 1650 Is bter

RICKYY vraagje aan jou: is het zo als ik mijn kaart bijv. zou overklokken dat ik dan spelletjes op hogere resolutie zou kunnen spelen ? want ik snap niet van dat overklok gedoe wat je eraan hebt.

Nog even een antwoord van mij, ik heb nu een Sapphire X1650 AGP 512 MB aangeschaft, als het goed is komt hij morgen binnen:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan