GeForce 6600 [NV43] + TV-Kaart

Status
Niet open voor verdere reacties.

e.rutten

Gebruiker
Lid geworden
16 okt 2003
Hallo,

Ik heb een probleem met deze combinatie: Nvidia GeForce 6600 + Tv-kaart Leadtek TV2000XP.

Bij installatie van deze twee kaarten kan ik op de videokaart/beeldscherminstellingen niet meer dan 4-bits instellen.Hij geeft geen foutmeldingen of wat dan ook. Videokaart zit op AGP-slot TV-Kaart op PCI-slot. Wat heb ik gedaan:
- Eerst de vidkaart geinstalleerd daarna de tv-kaart en andersom.
- Nieuwste drivers + DirectX 9.0

Of het te maken heeft met een instelling...ik weet het niet.
Dus iedereen met een oplossing pls. let me know. Weet het ook niet meer:evil:

Sys specs:

Mainboard : AOpen Springdale-PE
Chipset : I intel i865PE
Processor : Intel Pentium 4 @ 2800 MHz
Physical Memory : 2048 MB (4 x 512 DDR-SDRAM )
Video Card : Nvidia Corp GeForce 6600 [NV43]
Hard Disk : Maxtor (123 GB)
Hard Disk : Maxtor (10 GB)
DVD-Rom Drive : PHILIPS DVDR16LS
DVD-Rom Drive : PIONEER DVD-RW DVR-108
DVD-Rom Drive : AXV CD/DVD-ROM SCSI CdRom Device
DVD-Rom Drive : Generic DVD-ROM SCSI CdRom Device
Monitor Type : BenQ FP791 - 17 inchs
Network Card : Broadcom Corp BCM440x 10/100 Integrated Ethernet Controller
Operating System : Microsoft Windows XP Professionnal 5.01.2600 Service Pack 2
DirectX : Version 9.0c (december 2005)

TV-Kaart zit er nu niet in - Leadtek WinFast 2000XP

Klinkt als een irqprobleem.
Haal de tvkaart er eens uit en installeer dan eerst even de videokaartdrivers.
Als het dan in orde is, doe dan de tvkaart er weer bij, in een ander pcislot dan waar die nu in zit.

Sarvo zei:
Klinkt als een irqprobleem.
Haal de tvkaart er eens uit en installeer dan eerst even de videokaartdrivers.
Als het dan in orde is, doe dan de tvkaart er weer bij, in een ander pcislot dan waar die nu in zit.

Hoi,

bedankt voor je reaktie maar dit heb ik ook al geprobeerd...terwijl die met mijn oude videokaart altijd heeft gewerkt (GeForce 5200)

Ik ga er nu van uit dat je videokaart het nu wel goed, nu de tvkaart er niet meer in zit.
Er schoot me iets te binnen, maar ik weet niet of het hier iets mee te maken heeft:
Als je in de bios naar advanced gaat, staat daar ergens Graphic Adapter Priority, ingesteld als pci/agp.
Stel deze eens in als agp/pci? Misschien "denkt" jouw moederbord wel dat de tvkaart een soort videokaart is en geeft ie nu daar de prioriteit aan.

Sarvo zei:
Ik ga er nu van uit dat je videokaart het nu wel goed, nu de tvkaart er niet meer in zit.
Er schoot me iets te binnen, maar ik weet niet of het hier iets mee te maken heeft:
Als je in de bios naar advanced gaat, staat daar ergens Graphic Adapter Priority, ingesteld als pci/agp.
Stel deze eens in als agp/pci? Misschien "denkt" jouw moederbord wel dat de tvkaart een soort videokaart is en geeft ie nu daar de prioriteit aan.

Dit staat ook allemaal goed :( Google kan ik ook niets vinden....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan