geForce 6600 of GT?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Thugsozer

Gebruiker
Lid geworden
27 feb 2005
he

ik ga binnekort een nieuwe 3D-kaart halen en ik wel een xfx 6600 256mb of een 6600 GT 128mb. is de GT beter?? 6600 is toch 256mb hoe hoger de mb is hoe beter toch??? of is dat niet zo?? wie kan me advies geven???

moet onder die 300 euro blijven en moet hele zware games trekken dus Battlefield 2 moet die wel kunnen trekken

hoi

Je kunt het beste de GT variant nemen.
Bij 3d kaarten wilt niet altijd zeggen dat als er meer ram geheugen op de kaart zit dat deze beter gaat zijn.
Bij de GT versie heb je eveneens de mogelijkheid tot SLI en bij de gewone versie heb je dat niet.

OPM. Die SLI werkt alleen maar als je de PCIe variant hebt van je kaart.

Geplaatst door Thugsozer
wat is SLI???
SLI is een nieuwe techniek ontwikkeld door nVidia. In combinatie met een SLI moederbord zou het flinke voordelen moeten opleveren. Dit valt in werkelijkheid nog wel mee, nog afgezien van het feit dat SLI versies veeel duurder zijn dan de gewone versies.

Geplaatst door Thugsozer
hmmz.... is PCI versie beter dan AGP versie????
PCI-Express gaat het dan om. PCI-E is de toekomst. In tegenstelling tot AGP kan PCI-E veel grotere snelheiden aan. (tot x16)

Let wel: Als je een PCI-E kaart wilt kopen, moet je een moederbord kopen dat ook PCI-E ondersteunt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan