geforce 7500 le wordt te warm

Status
Niet open voor verdere reacties.

Gokhan1991

Gebruiker
Lid geworden
13 jan 2007
Ik heb een geforce 7500 le pci e x16 zat gewoon bij de pc meegeleverd ik heb mijn pc 1 maan d geleden gehaal maar bij het opstarten zit mijn videokaart op 50 graden daarna gaat die gewoon omhoog zonder wat te doen en dan blijft die steeds bij 62 graden naar een kwartiertjes pro evulition soccor 6 wordt de temp. 80 graden :shocked: :shocked: en dan als ik het spel weer uitzet gaat die weer omlaag en dan blijft die weer op 62 graden zijn deze temps. te warm of hoe zit dat want ik heb hem pas 1 maand of zou ik effe met de pc weer naar de winkel gaan??? help

ik vind als ie gewoon draait 62 graden wel te warm

bij komt ie stressed niet eens boven de 62

draait je fan wel goed van de kaart?

stressed is die altijd boven de 75 graden fans van me kaart draait gewoon goed moet ik naar de winkel gaan met me pc heb nog garantie zullen ze mij dan een nieuwe kaart geven?

je kunt vragen wat zij ervan vinden ja

maar zoals ik al zei:ik vindt dat te warm

zeker voor een nieuwe pc

als het een oude was zou er nog stof in de fans kunnen zitten maar dat lijkt me bij jou niet het geval

wat is er erg aan 62 graden :confused: mijne is ook standaard 65 graden als ik nix doe. als ik ga gamen komt die wel ongeveer 85 graden.

oohw is dat zo?? dus met mijn 62 graden hoef ik niet terug naar de winkel te gaan en eigenlijk tussen de 75 en 80 graden blijft die binenn de groene kolum als die hoger wordt 85(nooit gehaald zover ik het weet) dan gaat die naar de oranje

wat is er erg aan 62 graden :confused: mijne is ook standaard 65 graden als ik nix doe. als ik ga gamen komt die wel ongeveer 85 graden.

een videokaart die "in ruste"al 62 gradenis vind ik te hoog!!

stressed boven de de 80 graden verkort aleen maar je levensduur van de kaart

en met de nieuwere kaarten is dat helemaal niet nodig!!

maar goed je ziet maar

Laatst bewerkt:
Ik vind 62 graden ook niet hoog om eerlijk te zeggen.
Wil je het zeker weten, zoek dan op de site van de fabrikant of nVidia of je daar je maximale temperatuur kunt vinden.
Mijn ondervindingen met de 5700, 6600 en de 8800GTS zijn allemaal rond de 60 graden idle.

Ik vind 62 graden ook niet hoog om eerlijk te zeggen.
Wil je het zeker weten, zoek dan op de site van de fabrikant of nVidia of je daar je maximale temperatuur kunt vinden.
Mijn ondervindingen met de 5700, 6600 en de 8800GTS zijn allemaal rond de 60 graden idle.

dus als jij je pc aanzet en nen je doet niks en naar paar minuten staat ie al op 62 graden

vindt u niet hoog?

mijn 850xtpe staat en blijftop 27 graden

stressed 55

jah klopt als ik pc aanzet gelijk is die dan op 52 graden over 1 minuut 62 maar ik ga morgen naar It's waar ik de pc gekocht heb ga ik daar ff op die computers kijken dezelfde vav mijne ga ik kijken of die daar ook op 62 graden staat zo niet dan breng ik me pc terug naar de winkel

mensen jullie maken mij nu ook bang, ik heb mijn ati readon x1650 pro agp8x pas een maand, en ik zou niet willen dat die kapot gaat. Wat kan ik dan ook doen tegen die warmte want bij mij is die gewoon standaard 65 graden. Kijk maar op de onderstaande plaatje.

Ati readon x1650 Pro agp8x.JPG

ik weet niet misschien nieuwe kooler erop zetten snellere fan of pasta veranderen???:thumb:

jazeker met die zal het egt wel onder de 60 graden komen het is een zalman ik wil die ook graag kopen maar weet niet hoe ik die moet aansluiten en zal er niet op passen weinig plaats heb ik

De Zalman koeler zal wel helpen, maar grafische kaarten worden nou eenmaal warm, 60 is nog niet te hoog.

Misschien hebben jullie hier iets aan, ik maak mij in ieder geval geen zorgen om deze temperatuur.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan