GeForce 7600 probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

Higuain

Gebruiker
Lid geworden
11 jan 2007
Beste Mensen,

Ik heb net een nieuwe videokaart gekocht. Een GeForce 7600 GS. Mijn computer heeft 512 intern geheugen en een 2.66 pentium processor. Na de installatie van de videokaart, doen spellen ineens heel raar. Of ze lopen na een tijdje vast...of ze vertonen onwijs veel strepen. Ik geloof dat dat antialiasing heet. Ik heb zo'n beetje alle opties in het Nvidia control panel geprobeerd maar niks helpt echt.
Van het verminderen van de kleurenkwaliteit naar 16 bits tot andere opties heb ik al geprobeerd. Wat kan ik doen zodat mijn computer niet meer vast loopt....en nog belangrijker.....met al die strepen in het beeld vind ik de spellen niks meer aan. Hoe zorg ik ervoor dat die strepen verdwijnen en dat de computer ook niet meer crasht?? Graag hulp!!!
P.S. De meeste spellen beginnen vaak ok...met goede kwaliteit...maar na een level komen vaak de strepen...of hangt de computer.

alvast bedankt

Welkom op Helpmij.:)

Heb je wel eerst de driver van je vorige videokaart verwijderd en daarna pas de nieuwe in de kast geplaatst, dan de driver voor de nieuwe videokaart geinstalleerd?

ik heb net de laatste drivers geinstalleerd, en de videokaart is ook niet te warm, maar hij blijft crashen en strepen geven...wat nu??

er zit een koeler op die kaart, maar die hoor ik eigenlijk nooit.....misschien dat ie toch te heet is..??

De PC draait altijd goed. ook XP doet het zonder problemen. Het ligt ook per spel hoe gek de computer doet. Bij Splinter Cell 2 draait hij redelijk lang zonder problemen, maar bij Driver 3 is er bijna meteen al een crash.

ok...thanks guys,

ik heb net die drivercleaner gedaan...en daarna de cd met drivers gedaan...alles doet het nu goed...en dat op 32 bit niveau.

bedankt!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan