goeienavond,
enkele dagen geleden heb ik mijn pc geupgrade, en vermits ik een agp heb, ben ik vooor mijn videokaart uitgekomen bij de geforce 7600gs (van spark als k mij ni vergis)
voor de rest heb ik:
amd 6400+
asrock-am2nf3-vsta
windows xp
stappenplan problemen:
1.
_videokaart geinstaleerd met driver vanop de cdrom.
_films gezien, spellekes gespeeld (rugby 08 e.d.)
_call of duty 4 gespeeld, na een tijdje gemerkt dat ver verwijderde mannetjes niet werden afgebeeld, enkel als zwarte schaduwen (was in een sniperlevel, kon ni zien welk manneke ik moest neerknallen ;-) )
_nieuwste drivers vanop nvidia.com geinstaleerd, alles werkt perfect (ook video e.d.)
2.
_ik wil elder scrolls oblivion spelen, beeld flikkert op het begin+loopt daarna onvermijdelijk vast (op beginscherm)
_na heel wat te hebben gesukkeld met instellingen, opnieuw de driver geinstalleerd... de driver vanop de cdrom opnieuw geinstalleerd, oblivion werkt perfect.
_na enkele uren oblivion te hebben gespeeld, wil ik wel eens iets anders doen, dus wil ik een film zien met WMP.
_alles loopt vast.
_dit meermaals geprobeerd (dus ook opnieuw WMP, drivers e.d. installeren)
3.
_vervolgens opnieuw driver geupdate vanop nvidia
_WMP loopt nu niet vast, maar heeft precies 'mist' als m de film afspeelt.
_oblivion start niet meer op 'failed to initialise renderer'
_hierop opnieuw de oude driver geinstalleerd
_oblivion start ook hier niet meer op.
_call of duty opnieuw geprobeert, start op, laadt de hierbovengemelde sniperlevel, na 1 minuut sluit mijn pc af en start opnieuw op.
4.
ik ben ten einde raad!!!
iemand enig idee wat er scheelt?
alvast bedankt,
Wouter
enkele dagen geleden heb ik mijn pc geupgrade, en vermits ik een agp heb, ben ik vooor mijn videokaart uitgekomen bij de geforce 7600gs (van spark als k mij ni vergis)
voor de rest heb ik:
amd 6400+
asrock-am2nf3-vsta
windows xp
stappenplan problemen:
1.
_videokaart geinstaleerd met driver vanop de cdrom.
_films gezien, spellekes gespeeld (rugby 08 e.d.)
_call of duty 4 gespeeld, na een tijdje gemerkt dat ver verwijderde mannetjes niet werden afgebeeld, enkel als zwarte schaduwen (was in een sniperlevel, kon ni zien welk manneke ik moest neerknallen ;-) )
_nieuwste drivers vanop nvidia.com geinstaleerd, alles werkt perfect (ook video e.d.)
2.
_ik wil elder scrolls oblivion spelen, beeld flikkert op het begin+loopt daarna onvermijdelijk vast (op beginscherm)
_na heel wat te hebben gesukkeld met instellingen, opnieuw de driver geinstalleerd... de driver vanop de cdrom opnieuw geinstalleerd, oblivion werkt perfect.
_na enkele uren oblivion te hebben gespeeld, wil ik wel eens iets anders doen, dus wil ik een film zien met WMP.
_alles loopt vast.
_dit meermaals geprobeerd (dus ook opnieuw WMP, drivers e.d. installeren)
3.
_vervolgens opnieuw driver geupdate vanop nvidia
_WMP loopt nu niet vast, maar heeft precies 'mist' als m de film afspeelt.
_oblivion start niet meer op 'failed to initialise renderer'
_hierop opnieuw de oude driver geinstalleerd
_oblivion start ook hier niet meer op.
_call of duty opnieuw geprobeert, start op, laadt de hierbovengemelde sniperlevel, na 1 minuut sluit mijn pc af en start opnieuw op.
4.
ik ben ten einde raad!!!
iemand enig idee wat er scheelt?
alvast bedankt,
Wouter