Geforce 7900GT XT550 M 256mb

Status
Niet open voor verdere reacties.

danny091283

Gebruiker
Lid geworden
14 feb 2005
Ik ben bezig met een nieuwe pc samen te stellen en zit te kijken naar een PCI-E kaart.
Ik kwam op de volgende kaart terecht Geforce 7900GT XT550 M 256mb en die kost ongeveer 220 Euro via internet.
Weet iemand nog een betere kaart of een kaart die gelijkwaardig is voor het zelfde bedrag of minder?

Heb zelf sinds een tijdje een GeForce 7 series 7900GT/GTO 512 mb van Msi gekocht via internet bij Informatique voor 249 euri's, ben zeer tevreden en kan hier wel een jaartje of 2 mee vooruit, Vista draait vlekkeloos met allle grafische toeters en bellen op max!

Tomb Raider Legend draait bij mij in de hoogste resolutie in 'next-gen' mode en alle opties staan op 'on', (ook anti-aliasing), draait perfect.

Heb tevens Nvidia PureVideo voor HD films perfect draaiend met 1080p movies!! (videokaart neemt hier ca 60% van het rekenwerk voor zijn rekening)

Had eerst overwogen om een 512 mb 7900GT(X) te kopen maar dan was ik bijna 2x zoveel geld kwijt en de specs van mijn kaart doen (bijna) niet onder voor de 7900GTX!
(bron: tweakers.net)

Succes met je uiteindelijke beslissing.

Heb zelf sinds een tijdje een GeForce 7 series 7900GT/GTO 512 mb van Msi gekocht via internet bij Informatique voor 249 euri's, ben zeer tevreden en kan hier wel een jaartje of 2 mee vooruit, Vista draait vlekkeloos met allle grafische toeters en bellen op max!

Tomb Raider Legend draait bij mij in de hoogste resolutie in 'next-gen' mode en alle opties staan op 'on', (ook anti-aliasing), draait perfect.

Heb tevens Nvidia PureVideo voor HD films perfect draaiend met 1080p movies!! (videokaart neemt hier ca 60% van het rekenwerk voor zijn rekening)

Had eerst overwogen om een 512 mb 7900GT(X) te kopen maar dan was ik bijna 2x zoveel geld kwijt en de specs van mijn kaart doen (bijna) niet onder voor de 7900GTX!
(bron: tweakers.net)

Succes met je uiteindelijke beslissing.

Die kaart zie ik niet staan op die site hoor.
Denk dat die 7900 GT XT550 256mb ook een super kaartje is :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan