Geforce 8600GTS probleem?

Status
Niet open voor verdere reacties.

OrangeSnake

Gebruiker
Lid geworden
17 jan 2008
Mensen,

Ik zit met een probleem, ik heb een nieuw systeem gekocht waaronder een beeldscherm. Deze doet het prima maar zogauw ik een spel start flikkert het scherm helemaal rood. Het beeldscherm is gewoon nieuw dus ik vind het wat raar. Dus dacht ik misschien ligt het aan de videokaart? Kent iemand dit probleem?

Het spel is geen probleem om te spelen, de pc is er goed genoeg voor maar dit kan natuurlijk niet.. Ik heb al gewisseld tussen de VGA kabel en DVI kabel, heb van alles geprobeerd met de resolutie maar het reageert allemaal hetzelfde.

Weet 1 van jullie hier een oplossing voor?
Ik hoor het wel
Thomas

Mensen,

Ik zit met een probleem, ik heb een nieuw systeem gekocht waaronder een beeldscherm. Deze doet het prima maar zogauw ik een spel start flikkert het scherm helemaal rood. Het beeldscherm is gewoon nieuw dus ik vind het wat raar. Dus dacht ik misschien ligt het aan de videokaart? Kent iemand dit probleem?

Het spel is geen probleem om te spelen, de pc is er goed genoeg voor maar dit kan natuurlijk niet.. Ik heb al gewisseld tussen de VGA kabel en DVI kabel, heb van alles geprobeerd met de resolutie maar het reageert allemaal hetzelfde.

Weet 1 van jullie hier een oplossing voor?
Ik hoor het wel
Thomas

heb je er al een andere videokaart proberen in te stoppen ? ik neem aan dat je garantie hebt ?

Ik heb de fout gevonden, het ligt aan de SLI verbinding. Nu is mijn vraag hoe sluit je die goed aan. Ik heb de verbindingsbrug en alles en volgens mij zit het wel goed. Instellingen weet ik alleen dat je hem aan of uit kan schakelen.\

Uitgeschakeld is het normaal
Ingeschakeld rood flikkerend scherm tijdens spellen. Maar ik heb ze wel beide nodig dus moet hier een oplossing voor zien te vinden :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan