Geforce 8800GTX

Status
Niet open voor verdere reacties.

danny091283

Gebruiker
Lid geworden
14 feb 2005
als je het echt goed wilt hebben moet je een geforce 8800 GTX halen.
Weet trouwens iemand het volgende.
Moet je als je deze videokaart in wilt bouwen een speciale prosessor hebben en ook speciale coolers?
Moederbord spreekt voor zichzelf lijkt me. Je hebt gewoon een moederbord nodig die PCI-e ondersteund.

Bericht gesplitst van het sticky topic, het is niet echt de bedoeling een vraag daarin te stellen. :)

als je het echt goed wilt hebben moet je een geforce 8800 GTX halen.
Weet trouwens iemand het volgende.
Moet je als je deze videokaart in wilt bouwen een speciale prosessor hebben en ook speciale coolers?
Moederbord spreekt voor zichzelf lijkt me. Je hebt gewoon een moederbord nodig die PCI-e ondersteund.

als je het echt goed wil hebben wacht je een maand en koop je weer wat nieuws en als je het dan echt goed wil hebben wacht je een maand en kopp je weer wat nieuws en als je het dan echt goed wil hebben wacht je weer een maand en koop je weer wat nieuws en als je het echt goed wil hebben wacht je weer een maand en koop je weer wat nieuws en als ik dat dan kan, kan ik zeggen:wat heb ik het toch goed!!!!

:confused: :confused: :confused:

als je het echt goed wil hebben wacht je een maand en koop je weer wat nieuws en als je het dan echt goed wil hebben wacht je een maand en kopp je weer wat nieuws en als je het dan echt goed wil hebben wacht je weer een maand en koop je weer wat nieuws en als je het echt goed wil hebben wacht je weer een maand en koop je weer wat nieuws en als ik dat dan kan, kan ik zeggen:wat heb ik het toch goed!!!!

:confused: :confused: :confused:

beetje sarcastisch dit, de geforce 8800 GTX is uitermate goed, ik geloof al iets van een jaar lang ? En deze kaart zal de komende 3jaar alles simpel aan kunnen wat uitkomt. Want anders kom je in de sector van super computers. En makers van games willen dat helemaal niet want dan verkopen ze helemaal niks meer.

beetje sarcastisch dit, de geforce 8800 GTX is uitermate goed, ik geloof al iets van een jaar lang ? En deze kaart zal de komende 3jaar alles simpel aan kunnen wat uitkomt. Want anders kom je in de sector van super computers. En makers van games willen dat helemaal niet want dan verkopen ze helemaal niks meer.

daar heb je gelijk in maar om daar nou een topic mee te starten!!!!

het is toch ieder voor zich en welk budget etc etc etc etc etc

Dat bericht geeft alleen een stelling, geen mening.
Het resultaat daarvan is dat verschillende 8800-kaarten dienst weigeren in pci express x8-slots van meerdere moederborden. De berichten zijn nog niet geverifieerd,
Koop je nu een nieuw systeem/moederbord, zit daar meestal een pci-e 16x op, en dat is bij deze kaart geen probleem.
Alleen de 8x pci-e kan voor problemen zorgen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan