Geforce 9300 driver update

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jossi_End

Gebruiker
Lid geworden
21 aug 2006
Hey,

ik heb pas de laatste driver gewdownload van nvidia.com, driver 178.24
maar als ik die instaleer blijf hij halverwegen hangen. Zegmaar tijdens die groen balk (vista) En daarna zegt hij dat de driver niet geinstaleerd is en dat je het later nog een keer moet proberen. Maar dat helpt nog niet. Ik heb ook nog geprobeerd een eerder driver: 177.79 maar daar is hetzelfde probleem, alleen zegt hij dan wel of je oudere versies over nieuwere versie heen wil zetten. Dus er zou toch wel iets moeten geinstaleerd zijn.
Heeft iemand toevallig hetzelfde probleem?

Alvast heel erg bedankt
Jossie

Hey,

ik heb pas de laatste driver gewdownload van nvidia.com, driver 178.24
maar als ik die instaleer blijf hij halverwegen hangen. Zegmaar tijdens die groen balk (vista) En daarna zegt hij dat de driver niet geinstaleerd is en dat je het later nog een keer moet proberen. Maar dat helpt nog niet. Ik heb ook nog geprobeerd een eerder driver: 177.79 maar daar is hetzelfde probleem, alleen zegt hij dan wel of je oudere versies over nieuwere versie heen wil zetten. Dus er zou toch wel iets moeten geinstaleerd zijn.
Heeft iemand toevallig hetzelfde probleem?

Alvast heel erg bedankt
Jossie

Gewoon installeren en rebooten, dan is die geinstalleerd. Is een fout in de installer dat die niet aangeeft dat het gelukt is. Maar als je in je nvidia configuratie kijkt en je kijkt naar de driver versie zie je dat die wel degelijk is geupdate.

Gewoon installeren en rebooten, dan is die geinstalleerd. Is een fout in de installer dat die niet aangeeft dat het gelukt is. Maar als je in je nvidia configuratie kijkt en je kijkt naar de driver versie zie je dat die wel degelijk is geupdate.

owkée, ik zal het probern.
btw, via windows update doet hij het ook niet, die ging ineens automatisch updaten, maar ik probeer het. Bedankt!

Is dit normaal:
(bijlage)

dit is nog voor dat ik opnieuw geprobeerd heb om een driver te instaleren. maar als het goed is zou hij wel geinstaleerd en alles zijn.

Bijlagen

• Videokaart.jpg
    Videokaart.jpg
    46,4 KB · Weergaven: 45
ik heb het geprobeerd, maar het lukt toch niet.
volgens mij heb ik nu hetzelfde als robbie, want nu is me hele videokaart niet meer geinstaleerd.

iemand?

ik heb geen cd van me video kaart

is bij jou het probleem nu ook dat het scherm zwart blijft na het laden van windows??
en dat je op het begin ook allerlei strepen op het scherm hebt? Zo ja, dan zouden we kunnen proberen windows opnieuw te installeren. Herstelpunten voor het installeren van drivers heb ik al geprobeerd dat werkt niet.

mvg

robbie

Nee dat is er bij mij niet. Bij mij start hij gewoon normaal op. alleen sommige woorden wat wazig, of de ene regel wazig en die regel daaronder niet meer.

Ik heb nog wel gemerkt dat er als mijn computr op schermbeveiliging gaat, dat er dan staat:

Kan de schermbeveiliging niet uitvoeren omdat hiervoor een nieuwere videokaar, of een vieokaart die compatibel met Direct3D is, vereist is.

heee mensen

ik weet niet wat ik allemaal precies gedaan heb, maar het is nu opgelost, ik heb mijn Parkard Bell Updator laten draaien en ook nog op parckerd bell site zelf, en volgens mij was dat de oplossing,

dus ik robbie, ik hoop dat dat ook bij jou werkt, maar dan moet je wel ook een computer van packard bell hebben anders werkt het misschien niet

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan