Geforce 9300 maximaal 895 mb?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jossi_End

Gebruiker
Lid geworden
21 aug 2006
Hallo leden van helpmij

Ik vroeg me af of jullie mij konden helpen, ik heb sinds kort een nieuwe computer aangeschft, met de videokaart: Geforce 9300, met nu 256 mb, alleen werd er gezegt dat hij maximaal 895 mb aan zou kunnen, daar had ik ook even naar doorgevraagd maar ik vond het nog een beetje onduiielijk, hoe zou dat dat kunnnen en zou iemand ook weten hoe duur dat zou kunnen worden.

Mijn computer: http://www.itsonline.nl/winkel/productinfo/?Assortiment=91&ProdId=000000000000060250&ProdId2=COMPUTER%20MET%20MONITOR%20%20PACKARD%20BELL%20%20IMEDIA%20D2500%20+%20VISEO%20222ws

Groet Jos

je kan van die vier gigabyte ram geheugen wat toewijzen voor je videokaart ik weet niet of ze dat er mee bedoelen.

De videokaart heeft zelf 256 MB, maar hij kan van je werkgeheugen ook nog wat afhalen (895-256= 639MB van je werkgeheugen)
:thumb:

Laatst bewerkt:
De videokaart heeft zelf 256 MB, maar hij kan van je werkgeheugen ook nog wat afhalen (895-256= 639MB van je werkgeheugen)
:thumb:

maar dat doet hij al automatisch? of daar moet nog iets aan gebeuren?

dat kan je in je bios instellen.

bios instellen doe je voor windows opstart he? want dat had ike en naar gekeken, er stond druk op f2 voor openen van BIOS. En zit ik ergens met primair IDE master, die kan hij niet vinden, en i zie ook base memory staan, daar staat 4048mb bij, dus dat klopt, maar daar kan ik ookniet komen, die tekst is zegmaar grijs en kan niet veder dan die primaire en secundare IDE, zou iemand weten hoe ik het moet veranderen?
Als het helpt; ik heb een Windows Vista Home Premium

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan