Geforce 9400 gt

Status
Niet open voor verdere reacties.

tublog

Gebruiker
Lid geworden
6 jun 2001
Heb een nieuwe video kaart gekocht Geforce 9400gt 1024mb. mischien niet de beste keuze voor te gamen ik speel World of Warcraft elke keer als ik het spel speel naar een paar minuten crasht mijn computer en krijg ik onder in de startbalk beeldscherm stuurprograma herstelt van fout
heb de nieuwste drivers gedownload heb het ook met de drivers van de cd geprobeerd
zelfde probleem heb DxDiag.txt zie bijlage.

Bijlagen

je hebt dit probleem sinds dat je de nieuwe kaart erin hebt gezet?

speel je overigens op een private server of officiele WoW? privates hebben dit probleem namelijk wel vaker dus dan ligt het niet aan jou.

je hebt dit probleem sinds dat je de nieuwe kaart erin hebt gezet?

speel je overigens op een private server of officiele WoW? privates hebben dit probleem namelijk wel vaker dus dan ligt het niet aan jou.

er zat basic een andere kaart in maar je kunt dan zelf je computer aanpassen

bijv een betere video kaart dus deze kaart zat er in toen ik het voor de eerste keer gebruikte het probleem is dus vanaf het begin dat ik deze computer binnen heb gekregen. En ik speel via de officiele wow

Laatst bewerkt:
hmmm ik zou toch maar eens de kaart(driver) helemaal verwijderen. en daarna opnieuw installeren.

heb je trouwens vista? zo ja ben je administrator?

hmmm ik zou toch maar eens de kaart(driver) helemaal verwijderen. en daarna opnieuw installeren.

heb je trouwens vista? zo ja ben je administrator?
ja ik heb vista moet de administrator aan of uit ? heb alle drivers verwijderd staat nu standaard vga

Laatst bewerkt:
administrator is niet iets wat je aan of uit kunt zetten maar iets wat je bent/hebt of niet..

jou account is administrator neem ik dan aan? of jou account heeft administrator rechten.

een admin heeft de rechten om vrijwel alles te doen en overal toegang tot te krijgen.

WoW heeft bepaalde toegang nodig tot wat mappen op de C: schijf. het kan zijn dat als je GEEN admin bent dat je die toegang dan niet krijgt. maar aangezien het spel wel doet maar gewoon crasht denk ik eigelijk dat het hier niet aan ligt... dit bedenk ik me overigens nu tijdens het typen xD

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan