Geforce 9600 GT werkt niet optimaal

Status
Niet open voor verdere reacties.

stefan09

Gebruiker
Lid geworden
8 aug 2009
Heey ,

Ik heb vandaag de video kaart Geforce 9600 GT instaleert .
Maar nu lees ik in de handleiding :
Mocht je moederbord beschikken over een onboard grafische kaart, zorg er dan eerst voor dat deze niet is ingeschakeld .
Is een Asus m2n-vm HDMI Graphics integrated motherboard een onboard grafische kaart ?
En hoe schakel ik hem dan uit ? want de nieuwe video kaart Stotert bij alle spellen
Ik heb de vorige drivers nog niet gedeinstaleert weet niet welke ik moet deinstaleren

B.V.D

Het niet verwijderen van oude drivers en installeren nieuwe drivers verklaard het schokken.

En "Graphics integrated" betekend inderdaad onboard videokaart. Uitschakelen doe je in het Bios.

Maar je hebt wel gewoon beeld met de 9600? Beeldscherm is aangesloten op die kaart? Dan is uitschakelen van de onboard kaart warschijnlijk al niet nodig enzal je dus nu de juiste drivers moetn plaatsen.

Ja je moederbord heeft een onboard videokaart.
Deze kun je uitschakelen in de bios.
als de pc opstart de del knop herhaaldelijk indrukken,dan kom je in de bios.
dan even opzoeken in de bios waar je deze uitschakeld.
Daarna drivers van onboard videokaart verwijderen in cofiguratiescherm>software.
Beter is ook om drivers van nieuwe kaart te verwijderen en opnieuw te installeren

Laatst bewerkt:
Ja wel gewoon beeld ik kreeg er een cd bij en daar stond drivers instaleren dat gedaan .
maar ik durf die oude driver niet te deinstaleren want er staat geen driver bij maar ATI
Ati codec enzo Denk dat dat voor de moederbord is of niet ?

Download pc wizard eens en plaats hier een hardware overzicht en een overzicht van het moederbord.

Ik vind op het Inet nameljik ook bordjes met Nvidea en heb dus geen idee welke onboard kaart jij hebt.

Of vertel eens exact wat er bij ATi staat. Das namelijk de tegenhanger van nvidea om het even cru te zeggen. En aangezien je nu een losse kaart van nvidea hebt geplaatst...

Lijkt mij stug want je hebt een N-vidia chipset

Wat lijkt je stug?

Mijn vraag is duidelijk, als ts een nvidea chipset heeft, wat doet die Ati rommel daar? Vandaar de vraag om meer info.

Ik had eerst een asus Video kaart iets met 3000 ofzo
Dat ati spul zat er al op toen ik hem kreeg catalyst control panel zit er ook op die geeft steeds een error als ik me pc opstart iets met dat die de grafische kaart niet ondersteunt

Laatst bewerkt:
Dan kan dat er dus sowieso af...

Als jij geen ATi hebt, heb je de software ook niet nodig.

Ati avivo codecs staat erop en
ati parental control & encoder

Laatst bewerkt:
Als jij geen ATi hebt, heb je de software ook niet nodig.

Geen idee waarom je nou een foto plaatst van de binnenkant van je kast... Moederboard overzicht kan je gewoon bekijken met pc wizard.

Extra voedingskabel ook aangesloten op de videokaart (als dit van toepassing is)?

Welke voeding heb jij? Merk en wattage.

dat weet ik niet .
ik heb ati control center verwijder nu zegt windows dat ik er de windows cd erin moet doen om het systeen in balans te houden

Wat weet je niet? Je bent niet echt duidelijk en ik kan natuurlijk niet weten waar je op doelt als je dat er niet bij vermeld.

Geef nu gewoon de info waar om is gevraagd, anders komen we niet verder.

Welke voeding heb jij? Merk en wattage dat weet ik niet
me vorige pc had ook een 9600 GT terwijl dat die niks beter was .
daarom snap ik niet waarom deze wel stotert en mijn vorige pc niet .

Kast openmaken en op de voeding kijken... Merk en wattage graag.

En nogmaals, zolang je niet duidelijk antwoord op vragen word helpen moeilijk...

Extra voedingskabel ook aangesloten op de videokaart (als dit van toepassing is)?

420 w
Model lpk2-25
merk staat er niet bij maar als je op afbeeldingen zoekt zie je hem wel

Laatst bewerkt:
Ik geef het op, sorry. Ik vraag duidelijk of je antwoord wil geven op de vragen en vervolgens sla je er weer 1 over en geef je nog het merk van de voeding niet...

Simpelste oplossing in mijn ogen, windows opnieuw installeren en dan de juiste drivers zetten.

Serieus, laatste poging....

Je voeding staat niet tussen de a-merken. Maar of daar het probleem vandaan komt is alleen te testen door het plaatsen van een andere voeding.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan