geforce 9600 GTX

Status
Niet open voor verdere reacties.

Shiva20

Gebruiker
Lid geworden
1 mei 2006
Berichten
113
Heyy

Heb vandaag een nieuwe videokaart gekocht, de geforce 9600 GTX, helemaal leuk maar nu doet mijn internet explorer het niet meer. Ik had systeem herstel gedaan en mijn ie doet het goed voor ik me drivers install, na de drivers is het niet veel meer. iedere site waar flash in zit klapt de hele boel vast en doet mijn IE niks meer!

Helpp

Thx
Shiva
 
nu valt me pc zelf ongeveer om het uur gewoon uit
echt gewoon poef
 
hoeveel watt voeding heb je?
En wat zijn de specs van je pc.
 
Wordt er geen firewall of iets dergelijks mee geinstalleerd?
Dat heb ik namelijk een keer gehad.

Heb je wel de goede drivers en heb je je chipsetdrivers geinstalleerd?

Maar zoals gangkill al zegt: de voeding en de rest van het systeem zijn ook belangrijk.
 
Wordt er geen firewall of iets dergelijks mee geinstalleerd?
Dat heb ik namelijk een keer gehad.

Heb je wel de goede drivers en heb je je chipsetdrivers geinstalleerd?

Maar zoals gangkill al zegt: de voeding en de rest van het systeem zijn ook belangrijk.

een firewall in de beeld kaart drivers ik dacht het niet.
in nvidia chipset driver van de nieuwere nforce zit nvidia wel een software firewall.
de regel is verwijder de oude driver voor je de oude kaart er uit haal.
daarna instaleer je de nieuw kaart en instaleer zijn softwaren (beste is de laaste driver,
te downloaden van inet)
 
Eerst een vraagje...

Tot zover ik weet bestaat er geen 9600GTX... gaat het om een 9600GT, of een 9800GTX... dat moet ik eerst weten.

Het is ten alle tijden belangrijk de rest van je systeemspecificaties ook te posten, dan weten we vaak al zonder moeilijk te doen waar het aan ligt.

Als ik je probleem zo hoor, heeft het zoals het al eerder is vermeld met de voeding te maken. Realiseer dat de 9800GTX (om even van het 'ergste' geval uit te gaan wat Wattage betreft) een stressed stroomverbruik heeft van 250 Watt (meen ik uit mijn hoofd, ligt rond de 250, kan iets meer zijn, correct me if I'm wrong). Het komt er dus op neer dat een minimale voeding van 450 Watt waarschijnlijk geen overbodige luxe is. De 9600GT verbruikt iets minder maar dan zal je ook zeker wel 400 Watt nodig hebben denk ik.

Mijn advies: Koop een nieuwe voeding, bij voorkeur voor eentje van 600 Watt of meer, dan kun je ook met de komende twee generaties single-core GPUs nog mee naar mijn verwachting.
 
inderdaad een 9600 GTX bestaat volgens mij ook niet. Goed opgelet.
En virtuosa: ik was inderdaad in de war met de chipsetdrivers.
 
is een 620w voeding.

me pc winkel beweerd nu dat het maar aan me monitor moet liggen
 
flash doet het neit door de drivers, daar zijn we al achter.

het gaat erom dat me pc na en half uur gewoon uitvalt. :S
 
sorry.. dat bericht had ik even gemist.
Welk merk voeding heb je?

Hoe crashed ie nu precies?
Valt de pc helemaal uit en moet je hem handmatig weer aanzetten? Of restart ie gewoon vanzelf?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan