Geforce 9800 GT probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

BF2FRAGS

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
6 jun 2009
Hallo
ik heb net een grafische kaart gekocht , namelijk : Geforce 9800 GT
ik probeerde hem net te installeren en krijg deze foutmelding:

''het nvidia innstallatieprogramma kon geen stuurprogrammas vinden die compitabel zijn met uw huidige hardware. het installatieprogramma gaat nu afsluiten.''

kunnen jullie me hierbij helpen?
alvast bedankt :thumb:

heb je de onboard grafisch kaart uitgeschakeld, en de monitor aangesloten aan de 9800gt, en niet aan de onboard??

heb je je oude drivers verwijderd??

als dat allemaal niet werkt kan je ook nog even proberen om hier de nieuwste drivers te downloaden

Laatst bewerkt:
heb je de onboard grafisch kaart uitgeschakeld, en de monitor aangesloten aan de 9800gt, en niet aan de onboard??

als dat allemaal niet werkt kan je ook nog even proberen om hier de nieuwste drivers te downloaden

ik zal wat dingetjes proberen
bedankt :thumb:

Okee, niets heeft dus geholpen.
Ik heb de onboard grafische kaart uigeschakeld en drivers verwijdert, maar dan schakelt mijn computer automatisch over op de 'standaard VGA grafische adapter' zoals bij mijn apparaatbeheer staat. Als ik de nieuwste versie download van de site krijg ik weer ''het nvidia innstallatieprogramma kon geen stuurprogrammas vinden die compitabel zijn met uw huidige hardware. het installatieprogramma gaat nu afsluiten.'' Als mijn monitor aansluit aand 9800GT gaat het beeld op zwart, en het lichtknopje op standby. Wat anders is dan als er helemaal niets aangesloten is trouwens, dan staat er 'no signal'.

De kaart is wel aan het werken, ik zie de ventilator draaien.
Ik heb alleen het gevoel dat mijn computer de driver nodig heeft om de hardware te kunnen zien, terwijl de driver alleen geinstalleerd kan worden als mij pc de hardware laat zien :confused: maar ik ben geen expert.

Suggesties?

ik ben ook geen expert, maar de laatste keer dat ik een nieuwe kaart kocht had ik het probleem wat je nu beschrijft ook, en toen bleek later dat ik het stroomkabeltje niet helemaal goed had aangeloten

ik ben ook geen expert, maar de laatste keer dat ik een nieuwe kaart kocht had ik het probleem wat je nu beschrijft ook, en toen bleek later dat ik het stroomkabeltje niet helemaal goed had aangeloten

Dan ga ik hem ook nog even openhalen om te checken xd
bedankt

ik kan in mijn BIOS trouwens ook kiezen wat ik als standaard grafische adapter wil gebruiken, mischien kan dat bij jouw bios ook. als dat kan moet je dat even op pci-e zetten (zo is het bij mij tenminste, kan bij jouw verschillen natuurlijk)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan