GeForce FX 5500 goed voor games ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

karine

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
11 feb 2001
IK ga een nieuwe pc kopen.

Wil er af en toe ook een spel mee spelen en wil niet teveel geld uitgeven aan een videokaart.

Nu dacht ik aan de GeForce FX 5500 met 256 mb geheugen.

Is dit een goede kaart hiervoor ?

Processor zal worden ; athlon xp 3200 of athlon 64-3200.

Kan hem zeker niet aanraden hij is niet sneller dan een fx 5200. Kan de fx 5700 aanraden is wat duurder maar wel 2 keer zo snel, maar pas op voor de LE versie, neem de versie zonder LE als achtervoegsel.

succes

de 6800 of 6600 le ik weet niet meer welke maar dat is een van de beste videokaarten tot nu toe voor spellen:confused:

Voor games zou de Radion reeks de beste zijn.

Ga hiervan de 9600 pro of xt kopen.

doe dat niet koop dan maar de 9800 pro met 128 mb en niet die van 256 want 128 mb sneller en heb je veel meer aan:thumb:

Die kost hier in België +- 220 euro is buiten mijn budget voor een videokaart.

De 9600 pro +- 130 euro, de 9600 xt +- 170 euro hier.

hey paas me je msn eens dan praten we wel verder maar op andere website heb je 9800pro wel goedkoper als je je msn niet wil geven is oke praten we hier wel verder;)

maar koop anders een Nvidia 6600 of 6800 le die zijn beter;)

Moet even een opmerkingetje maken over die 6600 kaarten, ze zijn idd goed maar vooralsnog alleen in pci-e vorm te verkrijgen, aangezien -vrijwel- niemand nog zo'n voet heeft lijkt me dat advies niet echt bruikbaar.

:o

groetjes Joost

nee maar ik bedoel als je het wel heb dan is die videokaart wel een van de beste tot nu toe! dnk ik:o :p

9600xt is goed genoeg voor spellen op dit moment.
de 9800pro is een stuk beter weer. Ik denk dat het die 50 euro extra wel waard is.

Maar dit heb ik al eerder gezegd...

Ik heb al gezien dat er van merk ook veel prijsverschil is in die radion series.

heb je die uitgekozen die wij samen vonden van 129??? :o

goeie beslissing als je die neem;)

Ja, maar hoor nu ook weer veel positieve reacties over de geforce fx 5700.

Ik heb zelf de FX5700 128mb, dit is naar mijn mening een prima game kaart.
Zodra er weer nieuwere games uitkomen, loopt je toch alweer gauw achter.:(

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan