Geforce FX5200

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ecl1pse

Gebruiker
Lid geworden
27 jan 2003
Berichten
391
OK hoi allemaal..

ik heb even een kleine mededeling..

iedereen die van plan is een GeforceFX5200 te kopen..

ik had deze van ASUS de V9520/TD
ik zal jullie iets leuks vertellen//..
ik had dus eerst een Geforce4MX460 en die was nogal een stukje beter dan de GeforceFX althans vind ik 3dmark2001 hapert erop als de pest 3dmark 2003 alleen demo1 ging redelijk unreal tournament 2003 JULLIE WILLE T NIE WETE GELOOF ME kortom verotte pestkaart

NIET KOPEN!!!

ik deed niks verkeerd heb 5 verschillende drivers geinstalleerd 3x opnieuw windows erop gezet maar hij bleef K*T

dus zoals ik al zij NIET KOPEN!!!

gah dan voor de Radeon 9*** ik heb de 9100 en die werkt 10x zo goed als de FX5200 is dan wel AGP 4x maar hij draait 10x beter 3dmark 2003 gaat zelfs iets beter en unreal tournament loop GELIKT ik ben een echte NVidia fan maar vanaf nu is t over of ze komen met een VEEL betere kaartversie dan geforceFX of ik ben niet langer een koper van hun want dit was echtn niet normaal

als je meer geld te besteden hebt kun je allicht een gfFX5600 kopen of een FX5800 maybe dat die beter zijn.. maar de 5200 is zwaar balen..

Greets Ecl1pse
 
Ik ken iemand die problemen heeft gehad met een Radeon9700 en die kraakte die kaart ook helemaal af. Bleek het aan zijn systeem te liggen dat ie niet goed presteerde.

Wat ik wil zeggen is dat een GF FX5200 zo slecht nog niet is voor het algemene gebruik.

Nvidia zelf zegt ook dat de kaart niet specifiek gemaakt is om mee te gamen, zoals de andere series.

For the Mainstream/Value User:

GeForce FX 5200
GeForce4 MX
NVIDIA nForce2 Digital Media Platform
NVIDIA Personal Cinema

Bron: http://www.nvidia.com/view.asp?PAGE=desktop

Dus ik snap niet waarom mensen zo moeilijk kunnen doen. Veel reviews beschijven de kaart als ''matig'' wat ook juist is. Het is, zoals gezegd, geen kaart om zware games mee te doen. Dit geeft nVidia ook toe, maar de reviews vergeten dit vaak te vermelden, waardoor nVidia eigenlijk in een kwaad daglicht wordt gezet.

Dit moest ik ff kwijt, omdat ik er een beetje ziek van wordt van dat gezeur over die kaart....
 
Sorry, maar deze gaat dicht. Je zet de mensen echt op het verkeerde spoor.

Je had maar reviews en ervaringen moeten lezen vóór je de kaart kocht, achteraf moet je niet gaan klagen...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan