geforce g 105m - windows xp

Status
Niet open voor verdere reacties.

limonade

Gebruiker
Lid geworden
27 aug 2009
Hallo, ik weet helaas heel weinig van computers, dus hier mijn vraag aan jullie!

Ik heb sinds vorige week een nieuwe laptop gekocht (een thinkpad sl300) en daar stond vista op. Die vond ik niet handig in gebruik, dus heb m gelijk gedowngraded naar xp.
Omdat ik de vista nauwelijks heb gebruikt, weet ik niet of het ligt aan het downgraden of dat het bij vista ook al zo was.. maar mijn laptop scrollt totaal niet vloeiend. Het gaat heel schokkerig en de pagina's 'overlappen' elkaar dan. Op internet vond ik dat ik de driver van mijn videokaart moest updaten.. dus dat wilde ik doen, maar ik kan nergens de goeie driver vinden. Ik heb een geforce g105m (ook met moeite achterhaald, want bij start-uitvoeren-dxdiag-beeldscherm staat er niks achter 'naam:', heb er everest voor moeten downloaden.)
En de driver updates die ik ervoor wil downloaden zijn alleen voor vista. Is dat misschien het probleem? dat mijn videokaart het dus helemaal niet doet, omdat ik vista heb weggedaan?

Ik heb wel meer klein probleempjes (bugs?) met mn laptop terwijl hij helemaal nieuw is.. zoals de fingerprint reader software die erop zit, doet het niet, en af en toe blijven venstertjes hangen op het beelscherm terwijl ik ze al uit heb geklikt etc...

Heel teleurstellend allemaal!!

Hoop dat er iemand is die mij kan helpen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

alvast bedankt!

Ik scroll naar beneden en ik zie Windows XP 32-bit.
Uh je kan die voor Vista proberen. Maar ik denk niet dat het helpt hoor! :eek:

Ik scroll naar beneden en ik zie Windows XP 32-bit.
Uh je kan die voor Vista proberen. Maar ik denk niet dat het helpt hoor! :eek:

ja klopt, maar als je dan naar het download knopje zoekt, is ie er niet (zo'n opengemaakte doos)... heb je missch een andere site waar ik het kan vinden
(enorm bedankt al voor de moeite!)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan