Geforce GT 230 of Geforce GTX 260?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Timo Blom

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
7 nov 2009
Ik ben van plan de Acer M7721 te kopen, alles leek me wel goed maar ik had alleen nog een vraag over de video kaart: een NVIDIA Geforce GT230
(dit stond op de site van Acer, ik weet niet of het laatste gedeelte ook betrekking heeft op de grafische kaart "NVIDIA® GeForce® GT230 1.5GB/2907MB TGM DVI VGA HDMI")
Is de GT230 goed voor gaming of is een GTX 260 veel beter?
Alvast bedankt :)

Maar is de videokaart die al in de Acer M7721 zit geschikt voor nieuwe spellen of is het beter een andere videokaart te kiezen?

Ik denk dus de GTX260 aangezien de GT230 niet veel verkocht wordt.
Kan hem niet vinden bij Alternate en zie al op een Engelstalig forum dat deze kaart niet veel voorstelt.

Een GTX is sowieso een goede serie en zeker de 260.
Hoe snel is het geheugen van de kaart en hoe snel is de processor van de kaart?

Ik weet niet wat de processor van de kaart is :o maar het geheugen is 1.5Gb

Is ook niet echt doorslaggevend. De 230 is een goede klasse 2 kaart, de 260 is een klasse 1 kaart.

Ok, dan ga ik maar eens op zoek naar de GTX 260 :)
Bedankt voor de hulp :)

De AMD's 4860, 4870, zijn beide gemiddeld net even beter dan de 260 van Nvidia en dat geldt zeer zeker voor de AMD 5870. Kijk vooral ook even wat deze kaarten kosten, e.e.a. in verhouding tot de 260.

Laatst bewerkt:
hulp

nou ik wil graag de gtx maar mijn vader vind dat we beter de oudere kopen, maar ik wil echt wel de gtx voor mijn spellen die wel zwaar zijn hebben jullie hier nog hulp voor of maken die 2 echt niks uit??? zoiezo al bedankt
gamezfreak

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan