Geforce gt 440

Status
Niet open voor verdere reacties.

GuidoHuis

Gebruiker
Lid geworden
19 aug 2008
Ik heb bij mijn broertje een Geforce GT440 1GB DDR3 geinstalleerd.
Nu is zijn config de volgende:

Asus moederbord p5ql-pro
Intel Q6600 2,4 Ghz quad core
2 GB ram DDR2
Geforce GT440 1GB
Normale harddisk

Snelle 50 mb internet verbinding

Nu speelt hij firefall, en ik wil weten wat de bottleneck is in dit systeem, aangezien het niet echt loopt.
Ik denk zelf het geheugen en de CPU. Maar het kan ook de videokaart zijn. Ik wil het spel spelen op 1280X720 pixels en dan de settings op medium.

Je videokaart is niet echt een kaart om mee te game, maar het zou wel moeten lukken.
het spel is daar tegen over ook niet echt zwaar dus. ik denk dat het aan het geheugen licht.
kijk eens of je toevallig nog 2 bankjes op je moederbord vrij hebt om er nog een 2gb bij te prikken.

M.V.G Sjoerd

Die spel vreet ram..
Hoeveel gb ram heb je ? het kan hieraan liggen

net 4 gb gekocht, mrogen als het goed is binnen :)

Ik heb net voor mijn broertje 4 gb ram aangeschaft. Morgen als het binnen is en na een verse install post verdere comments :)

ram is binnen...

Het geheugen was dus binnen. En ik heb een verse install gedaan vanwege alle clutter die er dan nog op staat. Dit heeft gewerkt, hij kan het spel nu spelen op 720p en settings medium. Dus ik denk dat de 2 gb een bottleneck was.
In de Windows 7 prestatie index is hij er erg op vooruit gegaan. Nu rest mij nog is de videokaart wel een goed in combo met dit systeem of toch een wat duurdere aanschaffen zoals:

http://www.alternate.nl/html/product/Club_3D/GeForce_GTX_550Ti/904882/?tk=7&lk=4037

Levert dit veel op? Is de cpu dan niet de beperkende factor?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan