geforce GTX570

Status
Niet open voor verdere reacties.

killermachine50

Gebruiker
Lid geworden
2 okt 2013
ik heb de geforce GTX570 1,25 GB maar als ik battlefield 4 wil spelen of hij loop vast of het beeld hakkerd hoe kan dat en hoe kan ik dit op lossen.
mijn prossesor is intel core i7CPU 950 3.07GHz en 8GB werkgeheugen moederbord is rampage III extreme.:(

Hoi,

Welkom op Helpmij.nl

Mag ik vragen welke voeding je hebt en al eens naar de temperatuur gekeken?

Laatst bewerkt:
ik heb een 750w voeding temperatuur licht rond de 15 a 20 graden ik heb de bèta verzie van battlefield 4 omdat ik de originele battlefield 4 premium voor paar maanden heb gepreorderd.

Hoi,

Kom volgens mij al meer problemen met de beta versie tegen

Laatst bewerkt:
ik wacht maar af tot de premium eind oktober uitkomt of ik zet alle setings op low bedank voor je hulp

premium duurt nog wel even voordat die uit komt

het spel zelf moet nog uit komen wat je nu speelt is een BETA

ik denk dat je je verward met de officiele release van het spel die komt eind oktober uit en dat is niet premium

(!letop als je alleen premium hebt gekocht dan heb je dus het spel zelf nog niet gekocht
het spel + premium kost zo rond de 120 euro totaal!)

Laatst bewerkt:
nee ik zit er niet naast Premium is niet het spel zelf maar alleen de uitbreidingen net zoals bij BF3 daar moest en BF3 en premium los naast elkaar kopen
als je dus alleen premium koopt dan kun je dus nog geen BF4 spelen want het orginele spel kost op zich zelf al 60 euro en premium kost 50 euro

bf4.png

ik heb battlefield 3 premium bij orgin gekocht en kon direct spelen ook online daarna kwamen de nieuwe mappen er gratis bij omdat ik de premium heb.
je kan mij vinden op battlelog onder de naam killermachine50.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan