GeForce GTX760 voeden

Status
Niet open voor verdere reacties.

larsojo

Gebruiker
Lid geworden
10 nov 2010
Hallo allemaal,

Ik ga een upgrade in mijn Asus CM1745 uitvoeren. Ik ga overstappen op een MSI GeForce GTX 760 2GB Gaming. Als het goed is past deze in de PCI aansluitingen, alleen nu zit ik nog met de voeding. Ik zie verschillende aansluitingen zitten op de grafische kaart (nog niet gekocht maar op afbeeldingen te zien). Ik neem aan dat deze voor de voeding zijn. Ik zie een Molex connector en nog een 6pins en een 8pins. Maar nu is mijn vraag: moeten al deze connectoren worden aangesloten op de voeding? En zo ja, kan ik daar voor elk kabeltje wat nog los zit in me pc pakken?

Ik ben niet ervaren met videokaart upgrades dus ik vraag eventjes wat hulp :)

Mvg Larsojo

Goedemorgen,

Misschien even merk en type voeding geven kunnen e bekijken of die aansluitingen wel op de voeding aanwezig zijn. Molex zal geen probleem zijn maar de 6 en 8 zou wel eens probleem kunnen zijn en we kunnen zien of de voeding de kaart wel trekt.

Laatst bewerkt:
Ik kan alleen van mijn voeding vinden dat het vermogen 350 Watt is. Van de videokaart kan ik geen vermogen vinden helaas...

Wellicht kun je een foto plaatsen van de sticker op de voeding waar de gegevens op staan..?

Hoi,

350 watt is volgens mij aan de kleine kant om een 760 goed te laten werken. zal een nieuwe voeding moeten worden en bij de huidige zitten er zeker de juiste connectors aan.;)

Laatst bewerkt:
Hoi,

Zoals gezegd die voeding gaat de 760 niet trekken.

Dus dat betekent dat ik welke voeding moet hebben?

Laatst bewerkt door een moderator:
Hoi,

Als ik mocht kiezen zou het deze worden. op het ogenblik 1 van de betere merken modulair en stil.

En als ik deze koop, zitten dan alle kabels inbegrepen en is het klaar om direct aan te sluiten? Sorry dat ik dit vraag maar zoals ik al zei ik ben niet ervaren met upgrades haha

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan