GeForce mx400

Status
Niet open voor verdere reacties.

thomas1750

Gebruiker
Lid geworden
13 dec 2006
hallo:
ik zit met het volgende.. als ik de driver van me videokaart wil installeren krijg ik de volgende fout melding:

Het NIVIDIA-installatieprogramma kon geen stuurprogramma's vinden die compatibel zijn met uw huidige hardware. het installatieprogramma gaat nu afsluiten.

wie weet wat ik moet doen..
bedankt alvast

Grtz Thomas.

Bijlagen

• spooook.JPG
    spooook.JPG
    77,7 KB · Weergaven: 54
ja volgens my wel.. ik had het aan iemand gevraagd.. en die gaf me dezelfde driver als die ik had.. dus denk dat het wel de goede is?

ik zal hem is installeren kijken of die het doet.. jullie horen het van me..

Kijk eens op www.guru3d.com. Zoek daar naar de meest recente Detonator Driver. De Forceware drivers ondersteunen de 440MX niet.

Ik kan je geen directe link geven omdat SurfControl op mn werk dat verhinderd. Wellicht kan iemand anders een linkje plakken als het je niet lukt.

ja ma is de 440 zelfde als de 400? en ik snap niet zoveel van die site.. das kan iemand me een link geven:(?

hij pakte em kijke of me spel nu werkt.

hij zgt nog steeds couldn't openGL moest de laatste drivers hebbe:O

Laatst bewerkt door een moderator:
Deze drivers draaien prima op mijn MX440 kaartje.

Heb je wel de chipsetdrivers voor de AGP ondersteuning ook geïnstalleerd? en zo ook DirectX 9c? alhoewel dat kaartje tot 7 gaat, geloof ik.

ooh oke.. ik zal is die driver probere:) oke dan is het goed:D niet dat ik dalijk de verkeerde heb ofzo;) btw AGP??

ik kreeg die foutmelding. toen ik de driver wou installeren dervoor had ik me computer geformateerd.. omdat die vol zat etc. ma nu heb ik dit probleem weer.. toen heb ik gewoon de nieuwste driver gedownload.. en probere te installeren ma toen kreeg ik die foutmelding.. is dit niet goed dan!?

Meestal dien je na een verse install alle drivers van het moederbord te installeren, heb je daar de cd niet meer van, haal ze op bij de mobobakker.

Bij de meeste chipsets dien je eerst die drivers te installeren, dan heb je ondersteuning voor het AGP slot, de USB poorten, etc.

Daarna kun je de drivers voor de grafische kaart installeren, krijg je ook die melding niet, vreemd is wel, dat 1 driver wel wilde, maar toen had je geen Open-GL.

* 3D hardware accelerator card required - 100% DirectX 9.0b compatible 32MB hardware T&L-capable video card and latest drivers*
* English version of Microsoft Windows 98/ME/2000/XP
* Pentium III 600MHz or Athlon 600MHz processor or higher for systems with Windows 98/ME
* Pentium III 700MHz or Athlon 700MHz processor or higher for systems with Windows 2000/XP
* 128MB RAM
* 8x speed CD-ROM drive (1200KB/sec sustained transfer rate) and latest drivers
* 1.4GB of uncompressed free hard disk space (plus 400MB for Windows 98/ME swap file, 600MB for Windows 2000/XP swap file)
* 100% DirectX 9.0b compatible 16-bit sound card and latest drivers
* 100% Windows 98/ME/2000/XP compatible mouse, keyboard and latest drivers
* DirectX 9.0b (included)

je kaart moet direct x 9 ondersteuining heben
de mx heeft deze niet.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan