geforce of radeon?

Status
Niet open voor verdere reacties.

sutton

Gebruiker
Lid geworden
27 nov 2000
Ik wil m`n pc enigszins upgraden en twijfel bij de videokaart tussen een geforce 6600gt en een radeon 9800pro,allebei 256 mb en agp
ik weet niet welke beter presteert en/0f beter te overklokken is.

Ik kom van een radeon 9550.
Moederbord k7n2 delta
processor wordt amd athlon xp 3200+
1024mb geheugen

Er zijn betere kaarten verkrijgbaar voor agp. Bijv de ATi Radeon HD2600 Pro, met 512 Mb geheugen en directx10 ondersteunend (http://mycom.nl/Products/View/161200.aspx#Specs)

Misschien is dit een betere optie want de 6600 is zeker al niet de snelste meer. Ik hoop dat je eruit komt :thumb:

hd

zit daar ook een gewone aansluiting voor m`n crt scherm op en niet alleen een hdmi uitgang?

grappig dat er niet eens antwoord op de vraag wordt gegeven die de ts stelt maar dat er gelijk andere kaarten worden voorgeschoteld.

vraag leek me duidelijk toch??:confused:

met alle respect@ jantje1990

maar daar vraagt de ts toch niet om!!!
als ik zou vragen welke liever/beter een bmw of mercedes.dan zeg je toch ook niet honda
je zou antwoord op de vraag kunnen geven en dan wellicht doorvragen voor een alternatief

radeon

Ik denk dat ik voor de radeon x1650 pro ga.

Ik wil namelijk een bepaald spel spelen en daar zijn de minimale eisen voor: geforce 6600 of radeon 9800 maar aanbevolen wordt de radeon x1950 pro.

Met de x1650 pro zit ik er dan mooi tussenin.
Nu zit ik nog met 1 vraag: op de x1650 zit gddr2 geheugen en op mijn moederbord (MSI K7N2-delta) ddr1 geheugen,werkt dat wel samen?

het moederbord geheugen heeft niets van doen met geheugen op de kaart.
dus ja dat gaat samen.

x1650

Ik heb inmiddels de saphire x1650 pro gekocht en deze bevalt prima.
Ik kan hiermee op m`n amd 2800 prima het spel spelen wat ik wilde (the witcher) dus dit topic kan afgesloten worden

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan