GeForce2gts <--> TV...???

Status
Niet open voor verdere reacties.

EOLKANE

Gebruiker
Lid geworden
20 jan 2003
Is het wel mogelijk om met een GeForce2gts kaart films van harde schijf of DVD's op TV afspelen...ps:kabels en drivers zijn al aangesloten (Kabel:Tulip met scart aanluiting voor TV - driver: updated)???

Als jouw videokaart tv-out heeft (en dat heeft hij), dan is het gewoon mogelijk om het computerbeeld op je tv te krijgen.

Ik neem aan dat je met 'Tulip' een composite aansluiting met tulpstekkertje bedoelt?

Ik zou het eens proberen met TVTool.

GeForce2gts <-->TV..2

Ik zie nergens een TV out op mijn geforce2gts kaart wel een video out en vcr.Ik heb een tulip kabel daarmee bedoel ik aan de ene kant van de kabel is er een witte/rode audio en een svhs aansluiting en op de andere zijde hetzelfde maar (aansluiting tv zijde) met een scart.Op de verpakking van de kabel stond"combo Cable"

Re: GeForce2gts <-->TV..2

Geplaatst door EOLKANE
Ik zie nergens een TV out op mijn geforce2gts kaart wel een video out en vcr.Ik heb een tulip kabel daarmee bedoel ik aan de ene kant van de kabel is er een witte/rode audio en een svhs aansluiting en op de andere zijde hetzelfde maar (aansluiting tv zijde) met een scart.Op de verpakking van de kabel stond"combo Cable"
Oh, als het svhs is (din dus), dan is het geen Tulip/tulpstekkertje en dus geen composite natuurlijk. Staat er niet in de handleiding van de videokaart vermeld of hij het kan? En heb je dan ook die tvtool uitgeprobeerd?

GeForce2gts <-->TV..3

Nu je het zegt er staat wel wat in het boekje maar zeg eens eerlijk als er geen verstand zou zijn had je ook geen hersens...toch?wat ik wel heb begrepen is dat het wel kan..maar hoe ?

Re: GeForce2gts <-->TV..3

Geplaatst door EOLKANE
Nu je het zegt er staat wel wat in het boekje maar zeg eens eerlijk als er geen verstand zou zijn had je ook geen hersens...toch?wat ik wel heb begrepen is dat het wel kan..maar hoe ?
Door tvtool te proberen dus....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan