Geforwarde poorten blijven dicht!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Stann7000

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
3 jul 2011
Ik heb een verbinding met Kabel naar Router
Windows 7 Ultimate Build 7600 32-bits
nee, Die is uit
Router : US Robotics usr8054 / Modem : Motorola Verizon ofzoiets
Met Kabel naar router!

Hoi, Ik ben 13 jaar maar ik heb een probleem en ik weet dan ook niet zoveel van routers af, Ik wil poorten forwarden en heb dat dan ook gedaan het staat netjes op rij en Enabled, LAN ip gegeven enzovoorts
Nu heb ik 2 poorten die iedereen wel kent nummer 80 op tcp en udp en nummer 3306 op tcp en udp dit zijn de enige 2 poorten die werken van degene die ik nodig heb.

Nu had ik hiervoor onze router thuis gereset en dus had ik de poorten weer opnieuw ingesteld en werkten ze allemaal, Echter zodra ik bijvoorbeeld wamp gebruikte ging de poort automatisch dicht en ging hij niet meer open
Nu heb ik hem weer gereset en nu is het weer anders, De poorten die de router blijkbaar kent, 80/3306/21 etc. Die zijn allemaal open
De poorten die ik zelf heb geopend: "8888/7575/7576/8484" Blijven dicht
Ik vind het maar vreemd, Als ik DMZ instel op mijn lan ip, Niks gebeurd
Zet ik de NAT uit, Heb ik geen internetverbinding meer, Ik ben ten einde raad en weet niks meer.. Hopelijk kunt iemand daar achter zijn schermpje mij helpen? :o

ALVAST EDIT:

Mijn firewall staat uit.
Mijn moeders firewall staat uit.

Alle poorten die ik heb geforward staan aan en op mijn LAN ip
Het is voor een private maplestory server

Laatst bewerkt:
je hebt een vast IP adres ingesteld voor je eigen computer? dat is normaalgesproken wel nodig voor de router om te weten welke computer de pakketjes moet ontvangen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan