gefragmenteerde bestanden.

Status
Niet open voor verdere reacties.

frabans

Gebruiker
Lid geworden
8 feb 2004
Mijn besturingssysteem staat op c: Deze schijf is ca 37 gig groot. Omdat hij langzaam aan vol loopt wil ik hem defragmenteren. er blijkt ca 34 % aan gefragmenteerde bestanden op te staan. Wat ik ook doe, het blijft 34%. (Met windows zelf en met het programma defragler)
Hoe kan dat?

Mijn besturingssysteem staat op c: Deze schijf is ca 37 gig groot. Omdat hij langzaam aan vol loopt wil ik hem defragmenteren. er blijkt ca 34 % aan gefragmenteerde bestanden op te staan. Wat ik ook doe, het blijft 34%. (Met windows zelf en met het programma defragler)
Hoe kan dat?

dus je wilt je schrijf 2keer defragmenteren ?

wat heeft dat nou voor zin?:confused:

Met windows defragmenteren waarschijnlijk heb je dat al gedaan :
dat programma waarmee jij het wil defragmenteren is precies het zelfde alleen kun je dan losse bestanden defragmenteren ook maakt defragmenteren geen ruimte op je computer vrij maar zorgt alleen dat programma's snelle werken!

DEFRAGMENTEREN

U gaat naar ‘Deze Computer’, klikt met de rechtermuisknop op de C-schijf, ook ‘Lokaal Station’ genoemd, en selecteert ‘Eigenschappen’.
U gaat naar het tabblad ‘Extra’ en selecteert nu de optie ‘Nu defragmenteren’ ( Je kan ook kiezen voor het folume op fouten controleren zo kun je hem ook sneller maken) en klikt in het volgende scherm op ‘Ok’

Nu is uw computer gedefragmenteerd, en kunt u veel sneller en efficiënter werken.
Opmerking: vergeet uw firewall niet terug aan te leggen voor diegenen die dit uitgelegd hebben!

2 x defragmenteren zal geen zin hebben, maar hoe kan het an dat ik 34% gefragmenteerde data op de schijf heb?

2 x defragmenteren zal geen zin hebben, maar hoe kan het an dat ik 34% gefragmenteerde data op de schijf heb?

waarschijnlijk heeft hij zoveel procent verplaatst maar dat kan ook geen 100% zijn want sommige programa's kan hij niet verplaatsen zoals besturingsystemen 34 % is normaal:thumb:

-------------

is je vraag hiermee opgelost klik rechtsonder op ''vraag opgelost''

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan