Geg.import uit Access naar Excel lege rijen

Status
Niet open voor verdere reacties.

barendrecht82

Gebruiker
Lid geworden
24 mrt 2013
BEste.

Top al maanden hiermee..

Als ik een query wil importeren uit access naar Excel dan krijg ik bij de meeste alle waarden die ik wil zien.

Het komt wel eens voor dat voor bepaalde queries nadat ik ze geimport heb in excel lege waarden aangeven. Ik zie alleen de eerste rij met kopteksten wel, maar de onderliggende rijen zijn leeg.

Hoe kan ik dit oplossen? Ik werk niet met VBA of wat dan ook...

Alvast bedankt.

Hoe?

Ik ga ervanuit dat je vanuit access EXporteert naar excel. Om eventueel antwoord te kunnen geven is het goed om aan te geven hoe je exporteerd en hoe je te exporteren query eruit ziet

Excel: data externe gegevens importen

Als ik de query in acces zonder filter draai dan komen alle regels wel in excel. Indien ik in de query een filter plaats.. zoals: Like*iets dan komen lege regels in Excel

EXporteren

Probeer het een andersom, exporteer vanuit access naar excel. maak een formulier op basis van de query. Plaats in dit formulier een exportknop excel (kan middels de wizard). Alle gegevens worden dan naar een excel bestand geexporteerd.
Ook kun je een macro aanmaken met de export functie.

Als ik de query in acces zonder filter draai dan komen alle regels wel in excel. Indien ik in de query een filter plaats.. zoals: Like*iets dan komen lege regels in Excel
Dat is het probleem met Externe gegevens importeren. Je kunt geen criterium ingeven. Gebruik de filtering in Excel.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan