• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

gegeven ophalen uit invulblad

Status
Niet open voor verdere reacties.

kloosterofobie

Gebruiker
Lid geworden
12 sep 2005
Beste helpers,

voor mijn werk moeten wel voor elk project diverse excel bestanden invullen om de diverse programma's te kunnen aansturen. Elk bestand heeft een andere opmaak maar bevat wel grotendeels dezelfde informatie. Dit is mij uiteraard een doorn in het oog en dat moet makkelijker kunnen.

Nu ben ik zelf als even aan het puzzelen geweest en met de zoek functie kom ik een heel eind maar ik krijg het zoeken op andere werkbladen niet voor elkaar.

verder wil ik graag weten hoe ik het kan inregelen dat er automatisch het aantal woningen wordt weergegeven op regels. dan weet excel wanneer ze moet stoppen met kopiëren.

Wie kan me helpen? Ik heb een bestand in de bijlage zitten hoe het er uit moet komen te zien.

Bijlagen

Je bestand maakt mij niet duidelijk wat en waar je wilt.

Je vraag ook niet:

verder wil ik graag weten hoe ik het kan inregelen dat er (waar?) automatisch het aantal woningen wordt weergegeven op regels (Waar?). dan weet excel wanneer ze moet stoppen met kopiëren.

op het invulblad vul ik alle projectgegevens in. op de achterliggende bladen komt deze informatie terug alleen is de informatie welke terug komt per blad anders. zo moet voor het SKB en NAZORG het email adres worden gekopieerd terwijl deze in het projectsysteem niet hoeft te worden ingevuld. Ik wil dus kijken of er een oplossing is om deze info te kopieren naar de bladen die daar om vragen.

met die laatste zin bedoel ik dat excel kan stoppen met kopiëren als het project van bv 40 woningen is verwerkt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan