• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

gegeven uit laatste (automatisch) aangemaakt tabblad.

Status
Niet open voor verdere reacties.

peter59

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
21 mei 2007
Besturingssysteem
Windows 11
Office versie
Office 365
hallo allemaal.

Nogal een, voor mij althans een ingewikkelde vraag.
In het bijgevoegd bestand is het de bedoeling dat op het invulblad de waarde komt te staan van de vorige maand.
Tevens doet het programma raar als het blad "invulblad" is beveiligd.

Tabbladen worden automatisch aangemaakt door op de button "opslaan" te drukken.

De bijlagen (origineel) bestaat uit 2 gedeelten. Was n.l. te groot. Hoop dat het lukt.

Dank alvast voor het meedenken.

Moet nu gaan werken dus kan niet meteen antwoorden.

mvg Peter

Bijlagen

Ik denk dat ik het te eenvoudig zie, maar als het laatste blad steeds autom. aangemaakt wordt heeft dit ook het grootste nummer(niet echte naam).

Code:
Sub cel_H60()
[H60] = Sheets(Sheets.Count).[H60]
End Sub

Dan haalt deze toch de goede waarde op.

Succes, Cobbe

Laatst bewerkt:
Hallo Cobbe

U heeft de spijker recht op z'n kop geslagen. Ik was n.l. veel te moeilijk aan het denken.
Hartelijk dank voor deze.

Dan nog het vraagje (wat in het bestandje is verwerkt) v.w.b. de beveiliging in cel I7.
Of moet ik hier een nieuwe topic voor starten?

mvg Pie

Bij wijziging van cel I7 wordt er gerekend gedurende enkele seconden, dat duurt te lang om goed te zijn.
Deze berekening triggert een celwijziging die waarschijnlijk beveiligd is maar kan niet achterhalen welke cellen dat zijn. Ik denk dat het er 4 zijn die afhankelijk zijn van deze berekening.

Zal nog wel even zoeken.

Succes, Cobbe

Dank je wel Cobbe

Tot nu toe kan ik ghelaas niets ontdekken.

Nogmaals dank voor de tot nu toe genomen moeite.

mvg Peter

Hallo

Ik heb, na lang zoeken, het beveiligings probleem gevonden.

Wat bleek? Er waren 4 st. LinkedCell van de comboboxen beveiligd. Deze opgeheven en probleem verdween als sneeuw voor de zon.

Cobbe, nogmaals dank voor het meedenken en natuurlijk voor het oplossen van mijn eerste vraag.

Mvg Peter

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan