hallo,
Ik ben een redelijke leek op het gebied van Excel, maar wil toch graag een werkblad maken die gegevens automatisch invult aan de hand van een waarde in een cel.
Ik probeer een document te maken die wanneer ik in een cel een naam selecteer door een validatie tabel, dat er dan in een andere cel de Engelse omschrijving komt en weer in een andere cel de Hongaarse omschrijving komt.
Dus als cel C3 is deken dan moet in E3 Blanket komen te staan en in F3 Pléd.
is cel C3 kussen dan moet in E3 pillow en in F3 Párna
enz. enz.
De validatie lijst in C3 zal bestaan uit veel producten.
Is hier een eenvoudige methode voor? Zoja, kan iemand mij opweg helpen
Ik ben een redelijke leek op het gebied van Excel, maar wil toch graag een werkblad maken die gegevens automatisch invult aan de hand van een waarde in een cel.
Ik probeer een document te maken die wanneer ik in een cel een naam selecteer door een validatie tabel, dat er dan in een andere cel de Engelse omschrijving komt en weer in een andere cel de Hongaarse omschrijving komt.
Dus als cel C3 is deken dan moet in E3 Blanket komen te staan en in F3 Pléd.
is cel C3 kussen dan moet in E3 pillow en in F3 Párna
enz. enz.
De validatie lijst in C3 zal bestaan uit veel producten.
Is hier een eenvoudige methode voor? Zoja, kan iemand mij opweg helpen