Hoi,
Ik zit met het volgende probleem in ons laboratorium...
In excel vullen we een aantal cijfers in op een eerste sheet, genaamd "Invulformulier".
De cijfers worden ingevuld in de cellen gaande van G10 tot G28,
en deze worden tot nu toe telkens manueel gekopieerd en geplakt
in de tweede sheet van het zelfde werkboek, "Overzicht" genaamd,
en dit in de cellen C3 tot C21, D3 tot D21, E3 tot E21 enz.
Telkens er een nieuwe analyse gebeurd komen de cijfers dus in een andere kolom te staan.
En nu zouden we graag hebben dat dit automatisch gebeurd, telkens er een analyse gebeurd dat de
cijfers vanzelf in de eerstvolgende lege kolom komen.
Ik weet dat dit mogelijk zou zijn met een visual basic script, maar daar ik er
totaal geen ervaring mee heb en niet weet waar te beginnen had ik gehoopt
dat jullie me konden helpen hierbij...
Alvast bedankt !
Ik zit met het volgende probleem in ons laboratorium...
In excel vullen we een aantal cijfers in op een eerste sheet, genaamd "Invulformulier".
De cijfers worden ingevuld in de cellen gaande van G10 tot G28,
en deze worden tot nu toe telkens manueel gekopieerd en geplakt
in de tweede sheet van het zelfde werkboek, "Overzicht" genaamd,
en dit in de cellen C3 tot C21, D3 tot D21, E3 tot E21 enz.
Telkens er een nieuwe analyse gebeurd komen de cijfers dus in een andere kolom te staan.
En nu zouden we graag hebben dat dit automatisch gebeurd, telkens er een analyse gebeurd dat de
cijfers vanzelf in de eerstvolgende lege kolom komen.
Ik weet dat dit mogelijk zou zijn met een visual basic script, maar daar ik er
totaal geen ervaring mee heb en niet weet waar te beginnen had ik gehoopt
dat jullie me konden helpen hierbij...
Alvast bedankt !