• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

gegevens berekening laten kopieren

Status
Niet open voor verdere reacties.

helpexcel

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
7 mrt 2013
Beste,

Kan iemand mij helpen met het volgende?

Voor een eetfestijn heb ik op excel een bestandje gemaakt waarin men moet ingeven hoeveel van welke bonnetjes er verkocht worden
zodanig dat de persoon aan de kassa niet zelf moet uitrekenen hoeveel de klant dient te betalen.

Nu vraag ik mij af of het mogelijk is om het totaal te betalen bedrag zichzelf telkens na de berekening kopieert naar een lijst
waarna ik uit deze lijst kan opmaken of de kassa klopt?

Alvast bedankt voor de mogelijke suggesties.

Beste,

Ik zie dat ik je nog niet bedankt had vorig jaar, het is zeer handig gebruikt geweest!

Nu zou ik het systeem nog willen verbeteren door een knop te willen maken waarmee ik de
gegevens in de rij met aantal bonnen weer automatisch op nul te laten zetten
zodat het makkelijker is om de aantallen voor de volgende klant te kunnen plaatsen.

Eventueel kan het misschien zelf met dezelfde knop die de gegevens laat kopiëren en onthouden en dan meteen de gegevens in de invoerrij weer op nul te zetten?

Alvast bedankt en hier onder vinden jullie het huidige programma.

Bekijk bijlage Nieuw kassysteem.xlsm

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan