Beste,
Kan iemand mij helpen met het volgende?
Voor een eetfestijn heb ik op excel een bestandje gemaakt waarin men moet ingeven hoeveel van welke bonnetjes er verkocht worden
zodanig dat de persoon aan de kassa niet zelf moet uitrekenen hoeveel de klant dient te betalen.
Nu vraag ik mij af of het mogelijk is om het totaal te betalen bedrag zichzelf telkens na de berekening kopieert naar een lijst
waarna ik uit deze lijst kan opmaken of de kassa klopt?
Alvast bedankt voor de mogelijke suggesties.
Kan iemand mij helpen met het volgende?
Voor een eetfestijn heb ik op excel een bestandje gemaakt waarin men moet ingeven hoeveel van welke bonnetjes er verkocht worden
zodanig dat de persoon aan de kassa niet zelf moet uitrekenen hoeveel de klant dient te betalen.
Nu vraag ik mij af of het mogelijk is om het totaal te betalen bedrag zichzelf telkens na de berekening kopieert naar een lijst
waarna ik uit deze lijst kan opmaken of de kassa klopt?
Alvast bedankt voor de mogelijke suggesties.