• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Gegevens bewaren in formulier

Status
Niet open voor verdere reacties.

ACER10

Gebruiker
Lid geworden
11 feb 2010
Ik ben bezig met een Werkblad te maken om punten van een schietwedstrijd in te geven (met een DISAG verbetertoestel die extern van Excel werkt, maar zijn punten in Excel overgeeft).
Ik ben reeds een heel stuk opgeschoten, maar nu komt het voor mij moeilijkste... Met de knop wegschrijven (op blad FORM) zouden de punten en de gegevens van de schutter moeten worden weggeschreven op het juiste blad...
Er is een blad uitslag pistool (LP) en een uitslag karabijn (LP), Als het eerste blad vol is moet het volgende blad worden gebruikt. Aan de hand van cel G11 op blad FORM die LP-11 of LK-9 kan bevatten dienen de gegevens op het juiste blad terecht te komen... ook de gegevens van de schutter en zijn punten natuurlijk.Dit is Naam,stamnummer,category,club,R1,R2,R3,R4,R5,R6 en het totaal van de punten.
Ik weet niet hoe daar aan te beginnen... kan mij iemand op weg zetten ?

Alvast bedankt.

Het werkblad moet onder Office 2000 draaien.... want De DISAG<> link werkt alleen onder deze versie!

Ed

Bijlagen

Laatst bewerkt:
Bedankt Jean-Paul je hebt mijn probleempje zeker opgelost...
Nog eens bedankt.

Ed

nog een probleempje

Ik dacht dat mijn probleem was opgelost.... maar nu ondervind ik het volgende.
ik ben verplicht om EXCEL 2000 te gebruiken voor deze scheet, omdat er een ander programma moet samenwerken met deze Excel file, en dit ander programma kan alleen met de 2000 overweg.

Nu krijg ik een foutmelding als ik de gegevens wil wegschrijven...
de onderstaande lijn, werkt blijkbaar niet in de 2000....

.Cells(Rows.Count, "B").End(xlUp).Offset(1).Resize(1, UBound(sq) + 1).Value = sq

Iemand een hulpje ?

Ed

de gehele Sub hieronder

Sub WegschrijvenUitslag()
If [G11] = "LK - 9" Then MyScore = Sheets("UITSLAG Karabijn").Name
If [G11] = "LP - 11" Then MyScore = Sheets("UITSLAG Pistool").Name
sq = Array([E10], [B10], [G10], [d11], , [B23], [C23], [D23], [E23], [F23], [G23], "=SUM(RC[-6]:RC[-1])", [H10])
With Sheets(MyScore)

.Cells(Rows.Count, "B").End(xlUp).Offset(1).Resize(1, UBound(sq) + 1).Value = sq

End With
MsgBox "Alles is weggeschreven."
End Sub

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan