• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Gegevens dagelijks automatisch opslaan door datum?

Status
Niet open voor verdere reacties.

NielsRos

Gebruiker
Lid geworden
18 mrt 2009
Vrienden,

Ik zit met het volgende.

Ik probeer een overduidelijk weekoverzicht te krijgen van wat er elke dag aan voedsel gevoerd word aan een groep dieren. Ik heb deze dieren allemaal apart staan en nu kan iemand zelf invullen hoeveel kilo zo dier nu per dag heeft gegegeten. Nu vroeg ik mij af of het mogelijk is dat deze automatisch per dag worden opgeslagen in zo rij door middel van een lopende datum?

Misschien iets met een lopende kalender ofzo? Of een soort van invoerknop waarbij je met 1 druk op de knop alles in de tabel krijgt, maar met bij de volgende dag dat nieuwe voedesel gegevens ook op een nieuwe dag worden geplaatst.

Nu heb ik het volgende:

Op blad 1 vul je de kilo's gevoerd eten in. En op blad 2 staat de week overzicht. Nu wil ik dat de kilo's van blad 1 automatisch op blad 2 komen in het weekoverzicht op bv. de maandag.

Nu is het dinsdag en ik vul weer aan het eind van de dag de kilo's in. Nu moet het dus automatisch op de dinsdag komen en niet weer de maandag overschrijven. Alvast bedankt!!

Laatst bewerkt:
voorbeeldje

Niels,

Plaats even (een deel van) jouw bestand als voorbeeld. Dan wordt het voor antwoordgevers een heel stuk makkelijker.

:)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan