maarten610
Nieuwe gebruiker
- Lid geworden
- 13 jan 2011
- Berichten
- 1
Goedemiddag,
voor mijn bedrijf wil ik graag lijsten van orders bijhouden
ik heb hiervoor lijsten met onderwerpen in 3 aparte tabbladen.
In tabblad 4 heb ik 3 lijsten van 10 orders met 'prioriteit' 1 voor elk apart tabblad.
Nu wil ik graag die prioriteitlijsten in tabblad 4 automatisch kunnen laten vormen. Dit door bijvoorbeeld achter de algemene lijsten een dropdown menu waarin ik 'prioriteit' aan kan klikken.
is dit mogelijk en hoe?
voor mijn bedrijf wil ik graag lijsten van orders bijhouden
ik heb hiervoor lijsten met onderwerpen in 3 aparte tabbladen.
In tabblad 4 heb ik 3 lijsten van 10 orders met 'prioriteit' 1 voor elk apart tabblad.
Nu wil ik graag die prioriteitlijsten in tabblad 4 automatisch kunnen laten vormen. Dit door bijvoorbeeld achter de algemene lijsten een dropdown menu waarin ik 'prioriteit' aan kan klikken.
is dit mogelijk en hoe?