Beste
Ik heb een Excel bestand gemaakt met een macro dat het inschrijven van de nieuwe leden automatisch kopieert naar het tabblad “overzicht leden” maar als ik aanpassingen doe in het tabblad "gegevens" dan gebeurt er niets in tabblad "overzicht leden". Aangezien er regelmatig wijzigingen in het tabblad “gegevens” gebeuren (nieuwe leden, leden die stoppen, nieuw gsm nr …………) en dat ik alle gegevens wil bijhouden zou ik graag hebben dat Excel via een macro alle gegevens bewerkingen, veranderingen, aanpassingen die in het tabblad ”gegevens” gebeuren exporteert naar het tabblad “Archief”.
zie bijlage Bekijk bijlage overzicht spelers.xlsm
Alvast bedankt
Ik heb een Excel bestand gemaakt met een macro dat het inschrijven van de nieuwe leden automatisch kopieert naar het tabblad “overzicht leden” maar als ik aanpassingen doe in het tabblad "gegevens" dan gebeurt er niets in tabblad "overzicht leden". Aangezien er regelmatig wijzigingen in het tabblad “gegevens” gebeuren (nieuwe leden, leden die stoppen, nieuw gsm nr …………) en dat ik alle gegevens wil bijhouden zou ik graag hebben dat Excel via een macro alle gegevens bewerkingen, veranderingen, aanpassingen die in het tabblad ”gegevens” gebeuren exporteert naar het tabblad “Archief”.
zie bijlage Bekijk bijlage overzicht spelers.xlsm
Alvast bedankt