Bijlagen: 1
Beste,
Ik ben een voorraadlijst aan het maken.
De basis heb ik al.
Nu wil ik bij het laatste tabblad alleen de waarden hebben staan die voldoen aan de eisen.
Ik heb een vraag bij tabblad "tussenlijst" staan in cel "D" waarden,
De bedoeling is dat dit rijtje gekopieerd moet worden met een formule op tabblad "Bestellijst" naar kolom "B".
De vraag is lukt dit ook zonder de lege waarden mee te nemen. (Deze zijn variabel)
Zo ja, lukt dit ook met een formule zodat excel dit automatisch doet?
GVA1 en GVA2 zijn leeg en mogen dus in deze lijst voorkomen.
Mocht de voorraad onder een minimum komen zoals bij GVA3 mag deze niet in de lijst voorkomen.
uiteindelijk wil ik hierbij verticaal zoeken zodat het in 1 oogopslag duidelijk is welke producten onder het vereiste voorraad aantal is.
Beste,
Ik ben een voorraadlijst aan het maken.
De basis heb ik al.
Nu wil ik bij het laatste tabblad alleen de waarden hebben staan die voldoen aan de eisen.
Ik heb een vraag bij tabblad "tussenlijst" staan in cel "D" waarden,
De bedoeling is dat dit rijtje gekopieerd moet worden met een formule op tabblad "Bestellijst" naar kolom "B".
De vraag is lukt dit ook zonder de lege waarden mee te nemen. (Deze zijn variabel)
Zo ja, lukt dit ook met een formule zodat excel dit automatisch doet?
GVA1 en GVA2 zijn leeg en mogen dus in deze lijst voorkomen.
Mocht de voorraad onder een minimum komen zoals bij GVA3 mag deze niet in de lijst voorkomen.
uiteindelijk wil ik hierbij verticaal zoeken zodat het in 1 oogopslag duidelijk is welke producten onder het vereiste voorraad aantal is.
Bijlagen
Laatst bewerkt: