• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Gegevens importeren werkt niet goed

Status
Niet open voor verdere reacties.

janZM

Gebruiker
Lid geworden
12 okt 2010
Bekijk bijlage Maand Mdw Kruis.xlsHallo,

Ik gebruik office2003. Bij het importeren van een andere tabel in excel neemt hij niet alle gegevens mee. Ik kan niet zien waarom......

Ik lees de gegevens uit [Maand Mdw Kruis] in in het bestand [voortgang], alleen laat hij de waarden van de kolom 10 van [Maand Mdw Kruis] niet in het bestand [voortgang] zien.

Bijlagen

hoe?

via menu Data, Externe gegevens importeren, gegevens importeren.

Volgensmij heb je bij het maken van de verbinding de laatste kolom gewoon niet meegenomen.

Probeer dit even opnieuw...

hoe? 2

Ik weet niet hoe ik daar een bereik aan moet geven?

In de tabel welke ingelezen is is wel de kolomkop 10 te zien! Alleen de waarden daarbij ontbreken.
Ook bij de instellingen bij gegevens importeren zie ik niets van cel en/of kolombereik.

Het bereik zijn alle gegevens op een bepaald tabblad [Maand Mdw Kruis] zie doc2

Bijlagen

Wanneer je een import doet moet je het bereik toch kiezen waar je gegevens wil plaatsen in je bestand?

Hoe? 3

Klopt, het bereik moet ik aangeven, gebruikelijk is het de eerste cel, dus die links bovenaan komt (In dit geval C3). De rest hoort hij dan mee te nemen.

Ook als ik het bereik uitbreid van C3:U40 dan komen deze gegevens er niet bij.

Bijlagen

Geen idee wat er fout loopt. Bij mij doet ie het.
Probeer eens al je verbindingen te verwijderen en opnieuw 1 maken?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan