• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

gegevens in bladen koppelen

Status
Niet open voor verdere reacties.
. Hoe kan ik deze nu koppelen zodat ze aangevinkt zijn automatisch wanneer er bv ja bij nieuw staat en uitgevinkt standaard. dat is het enige puntje waar ik nu mijn hoofd over breek.

teenbeat , ik begrijp niet wat je bedoelt , kan je een ander omschrijving geven . Volgens mij is het voor de andere forumleden ( helpers ) ook niet duidelijk aangezien er geen reacties komen . Ik moet bekennen dat je formulier goed in elkaar zit , kennis van zaken :thumb:

bedankt en ik ben nog wel een beginner, voor mijn doen. Ik leer vrij snel gelukkig. Maar is altijd leuk te horen dat andere zeggen dat het goed gaat. thanx

Maar wat ik dus bedoel of wat ik dus wil is als in het gegevns blad dus bv staat dat het een nieuwe klant is, dus ja in de lijst, zou ik graag willen dat binnen het formulier het aanvink vierkantje die links van de text nieuw staat automatische word aangevinkt i.p.v. handmatig. in het formulier staat het gedeelte wat ik bedoel geel

Dus het aanvink vierkantje moet automatisch aangevinkt te voorschijnkomen zodra in gegevens ja wordt geplaats, en moet niet gevinkt zijn als er nee staat. Ik weet niet hoe dit anders uit te leggen:p

Bijlagen

Laatst bewerkt:
bedankt en ik ben nog wel een beginner, voor mijn doen. Ik leer vrij snel gelukkig. Maar is altijd leuk te horen dat andere zeggen dat het goed gaat. thanx

Idem met mij ik moet ook nog veel leren:)
Ik heb niet kunnen doen wat je vroeg :confused:, maar heb een afgeleide bekijk het bestandje .

Bijlagen

trucker, zo kan het inderdaad ook? harry jij ook bedankt. ik ga er nu denk ik wel uitkomen. nu nog een 500 tal klanten invoeren en mijn excel bestand is klaar voor gebruik hehehe
:thumb::cool:
veel werk nog te doen

nogmaals bedankt voor julllie hulp

gr roelof

teenbeat suc6 gewenst , bij problemen lezen we het wel .
Indien je vraag opgelost is , graag onderaan rechts ff klikken .

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan