Export uit ons planningsprogramma levert mij uitgevoerde inspecties op in excel. Om deze te kunnen aansluiten met mijn grootboek heb ik in de planning tarieven nodig die ik via macro wil laten toevoegen.
Tarief is afhankelijk van 2 feiten:
het soort inspectie:
- verkorte , volledige of 'volledige inspectie nieuwe klant'
en
- aantal medewerkers in dienst
en dan zit er ook nog verschil in het tarief tussen verkort en volledig..
verkort met 1-4 fte kost 400, volledige kost dan 500
verkort met 5-9 kost 500, volledige 800
verkort 10-100 kost 500, volledige 1000
verkort 101-200 kost 500, volledige 1300
verkort 201+ kost 675, volledige 1300.
dit is voor mij een stap te ver.
ik heb al zitten denken om een extra werkblad toe te voegen met verticaal zoeken functies etc maar dat is ook nog niet zo simpel.
Kan iemand mij op weg helpen?
Tarief is afhankelijk van 2 feiten:
het soort inspectie:
- verkorte , volledige of 'volledige inspectie nieuwe klant'
en
- aantal medewerkers in dienst
en dan zit er ook nog verschil in het tarief tussen verkort en volledig..
verkort met 1-4 fte kost 400, volledige kost dan 500
verkort met 5-9 kost 500, volledige 800
verkort 10-100 kost 500, volledige 1000
verkort 101-200 kost 500, volledige 1300
verkort 201+ kost 675, volledige 1300.
dit is voor mij een stap te ver.
ik heb al zitten denken om een extra werkblad toe te voegen met verticaal zoeken functies etc maar dat is ook nog niet zo simpel.
Kan iemand mij op weg helpen?