• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

gegevens in draaitabel invoeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

Carolienb

Gebruiker
Lid geworden
26 mrt 2007
Ben weer aan t 'klooien' in excel, loop (alweer) staak en hoop op een beetje hulp....

Het gaat over draaitabellen. Ik krijg het voor elkaar om een draaitabel met verschillende gegevens te maken, maar niet met de gegevens die ik wil. Zoals bijvorbeeld geslacht (kolom B. blad 3) en rapportcijfer (kolom 23).

Hoe krijg ik dit voor elkaar? Of hoe krijg ik het voor elkaar om alle kolommen te kunnen toevoegen aan een draaitabel??

Hoor het graag!!

Bijlagen

Zou iemand me hiermee kunnen helpen? Zoniet, dan hoor ik het ook graag...
Het gaat dus om 2 kolommen die niet naast elkaar bevinden te selecteren om in een draaitabel te plaatsen....

Het bereik van de draaitabel moet alle kolommen beslaan. Dan kan je die kiezen als je op een cel in de draaitabel geklikt hebt. Gewoon slepen zoals je al wel zult weten.

Ik klrijg niet alle kolommen geselecteerd voor eht draaitabel, dan krijg ik een foutmelding(zal waarschijnlijk teveel zijn) Als ik 2 kolommen verder uit elkaar wil selecteren krijg ik ook een foutmelding? Hoe kan ik dit dan het ebste doen?

Ik vermoed dat de lege kolommen de boosdoeners zijn.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan