Hallo keien,
Ik heb een vreselijk probleem, waar niemand mij bij kan helpen, vandaar dat ik jullie schrijf, want jullie weten zo ontzettend veel problemen op te lossen.
Ik hou een administratie bij van ca. 1200 leden.
Deze heb ik in kolommen gezet als volgt:
A-lidnr.
B-datum
C-Man of Vrouw
D-Naam
E-Adres enz.
Nu gebeurt de laatste maanden steeds dat b.v. het lidnr. zomaar 3 cellen omhoog staat. Dus deze staat niet meer bij de juiste persoon.
Ook is het gebeurd dat de straatnamen verschoven zijn, dus dat klopt ook niet meer.
Enz. ook de overige gegevens in de andere kolommen kunnen zomaar van plaats veranderd zijn.
De administratie is gemaakt in Microsoft Office Excel 2003.
Zover ik kan nagaan zit er geen systeem in. Ik bedoel hiermee dat er hele stukken van de administratie goed zijn blijven staan.
Dit is voor mij een nachtmerrie want ik zal ieder lid met zijn gegevens moeten controleren.1200 stuks is best veel.
Ik hoop van harte dat jullie een oplossing weten of misschien weten jullie welke fout ik heb gemaakt.
Nog even dit: deze administratie bestaat al wel 10 jaar en ik doe het ca. 3 jaar en heb nooit last van dit probleem gehad.
Ik werk dus met Microsoft Office 2003 op een laptop waarop windows 7 staat.
Bij voorbaat hartelijk dank.
G.Severin
Ik heb een vreselijk probleem, waar niemand mij bij kan helpen, vandaar dat ik jullie schrijf, want jullie weten zo ontzettend veel problemen op te lossen.
Ik hou een administratie bij van ca. 1200 leden.
Deze heb ik in kolommen gezet als volgt:
A-lidnr.
B-datum
C-Man of Vrouw
D-Naam
E-Adres enz.
Nu gebeurt de laatste maanden steeds dat b.v. het lidnr. zomaar 3 cellen omhoog staat. Dus deze staat niet meer bij de juiste persoon.
Ook is het gebeurd dat de straatnamen verschoven zijn, dus dat klopt ook niet meer.
Enz. ook de overige gegevens in de andere kolommen kunnen zomaar van plaats veranderd zijn.
De administratie is gemaakt in Microsoft Office Excel 2003.
Zover ik kan nagaan zit er geen systeem in. Ik bedoel hiermee dat er hele stukken van de administratie goed zijn blijven staan.
Dit is voor mij een nachtmerrie want ik zal ieder lid met zijn gegevens moeten controleren.1200 stuks is best veel.
Ik hoop van harte dat jullie een oplossing weten of misschien weten jullie welke fout ik heb gemaakt.
Nog even dit: deze administratie bestaat al wel 10 jaar en ik doe het ca. 3 jaar en heb nooit last van dit probleem gehad.
Ik werk dus met Microsoft Office 2003 op een laptop waarop windows 7 staat.
Bij voorbaat hartelijk dank.
G.Severin