• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Gegevens in excel

• Onderwerp starter Onderwerp starter DaanM
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

DaanM

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
11 okt 2000
Ik wil een computeroverzicht maken van de computers die ik onder mijn hoede heb.
Om het bestand overzichtelijk te houden zou ik het graag praktisch willen doen.
In de eerste kolom wil ik de computernummers plaatsen. En daarachter een vakje (liefst in 1 cel) met daarin alle gegevens over die computer. Dat zullen zo'n 5 regeltjes worden. Als je dan op een pijltje klikt in die cel, zou er een rolluikje uit moeten schuiven waardoor de gegevens zichtbaar moeten worden. Ik heb wel iets gevonden in de werkbalk formulieren, maar dan kan ik alleen een hokje met een schuifbalk tevoorschijn krijgen. En dat vind ik eigenlijk te onduidelijk.
Wie kan me helpen een goed overzicht te maken?
Ik weet dat zoiets misschien ook wel beter in access kan, maar daar heb ik echt geen kaas van gegeten.

Je kan via Invoegen/Opmerking een blokje met gevens aan een cel koppelen. Zodra je op de cel gaat staan, opent dit blokje. Maten van blokje zijn aan te passen voor bijv. 5 regels.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan